تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

دومین جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال برگزار می شود

  • کد خبر : 178334
  • 11 بهمن 1395 - 14:45

جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال با هدف ایجاد نشاط در جامعه دانشجویی ؛ ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجربه‌های هنری دانشجویی و رشد و شکوفایی آفرینش‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری برگزار می‌نماید.

به گزارش کمال مهر؛ دومین جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال با هدف ایجاد نشاط در جامعه دانشجویی ؛ ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجربه‌های هنری دانشجویی و رشد و شکوفایی آفرینش‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری برگزار می‌نماید.

دانشجویان گرامی برای ثبت نام در دومین جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال ابتدا می بایست به سایت www.jokalfestival.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن فرم ثبت نام ، آن را به همراه تصویر آثار خود ( حداکثر ۳ اثر ) و عکس گواهی اشتغال به تحصیل ارسال نمایند .

لازم به ذکر است زمان آغاز ثبت نام از ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ می باشد.

مقررات جشنواره و شرایط شرکت دادن آثار :

. موضوع و تکنیک آزاد می باشد . اثر می تواند نقاشی ، چاپ دستی ، کلاژ یا طراحی باشد .
. ابعاد : حداکثر ضلع هر اثر با احتساب قاب ترجیحا ۲۰۰ سانتی متر باشد .
. زمان خلق اثر مربوط به دو سال اخیر باشد .
. در صورت چند لته ای بودن اثر ، تعداد لت های آن مشخص شود .
. شرایط تصویر ارسالی : فرمت jpg یا png حجم ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلو بایت
. شرکت کنندگان الزاما می بایست دانشجوی یکی از موسسات آموزش عالی ، وزارت علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد باشند .
. تمامی دانشجویان رشته ی نقاشی که حداکثر یک سال از تاریخ پایان نامه آن ها می گذرد می توانند در بخش غیر رقابتی نمایشگاه شرکت نمایند .
. آثار راه یافته به نمایشگاه در صورت تمایل خالق اثر به فروش می رسند .
. آثار ارسالی راه یافته به مرحله ی دوم داوری باید به گونه ای باشند که قابلیت نصب ( سیم ، قاب ، بوم دیپ و غیره ) و ارائه در نمایشگاه را داشته باشند .
. حق چاپ تصاویر آثار ارسالی در بروشور ، کاتالوگ و … برای دبیر خانه ی جشنواره و همچنین انجمن علمی نقاشی دانشگاه هنر تهران محفوظ می باشد .

مراحل داوری :

مرحله ی اول داوری از روی تصاویر آثار انجام می گیرد و به منظور تحویل اصل اثر در صورت راه یافتن به مرحله ی دوم داوری با خالق آن تماس گرفته می شود . همچنین اسامی برگزیدگان مرحله ی اول داوری در اسفند ماه در سایت جشنواره اعلام می گردد .
مرحله ی دوم داوری از روی اصل آثار انجام می شود و آثار انتخابی به نمایشگاه راه می یابند .
در مرحله ی سوم داوری بنا به انتخاب هیئت داوران ، نفرات برتر و برگزیده مشخص شده و در روز اختتامیه معرفی می گردند و به ترتیب جوایز نقدی و غیر نقدی به آن ها اهدا می شود .

دبیر خانه :

خیابان انقلاب ( از شرق به غرب ) ، قبل از تقاطع خیابان ولیعصر ( ع ) ، کوچه ی بالاور ، ساختمان معاونت فرهنگی و هنری دانشگاه هنر ، دبیر خانه ی جشنواره ی سراسری دانشجویی نقاشی ژکال

زمان برگزاری نمایشگاه :

بهار ۱۳۹۶

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x