تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در مصلی/خدمات‌رسانی رایگان ناوگان حمل ونقل در روز دوشنبه

  • کد خبر : 177980
  • 10 بهمن 1395 - 7:41
برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در مصلی/خدمات‌رسانی رایگان ناوگان حمل ونقل در روز دوشنبه

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان روز دوشنبه از ساعت۸:۳۰ صبح در مصلی تهران آغاز می‌شود.

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در مصلی امام خمینی(ره)/خدمات رسانی رایگان ناوگان حمل ونقل در روز دوشنبه به گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر» مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به اتمام احراز هویت پیکر ۱۶ شهید حادثه پلاسکو، مراسم تشییع پیکر این شهدا روز دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ در مصلی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود که تمام درب‌های مصلی از ابتدای صبح بازگشایی خواهند شد.
وی در ادامه گفت: همچنین، اقامه نماز بر پیکر این شهدا با حضور آیت الله امامی کاشانی انجام می‌شود و پس از آن مراسم تشییع برگزار خواهد شد.
عبدالهی با بیان اینکه این شهدا در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می شوند، تصریح کرد: مراسم دیگری نیز جهت گرامیداشت این شهدا روز  چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان افزود: از ابتدای صبح روز دوشنبه خطوط یک و ۳ مترو و همچنین، اتوبوس‌های شرکت واحد در بیش از ۳۰ میدان شهر تهران  آماده انتقال مردم به مصلی بزرگ تهران و بهشت زهرا بصورت رایگان هستند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x