تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

تکیه کلام بازیگران “محله گل و بلبل” بداهه نیست/ تلاش “عمو پورنگ” برای قدم رو به جلو در فصل دوم

  • کد خبر : 177848
  • 09 بهمن 1395 - 17:17

برای انتخاب بازیگران جدید مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” تعدادی اسم مطرح شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که افراد کنونی بهترین گزینه ها هستند.

به گزارش کمال مهربه نقل از میزان؛ محمد درویشعلی پور نویسنده مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” گفت: تعامل با بازیگران جدید برای حضور در مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” بسیار زیاد بود و جلسه های زیادی را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: برای انتخاب بازیگران جدید تعدادی اسم مطرح شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که افراد کنونی بهترین گزینه ها هستند.
درویشعلی پور همچنین تصریح کرد: خدا را شکر تأثیر “محله گل وبلبل” در سری اول به اندازه ای زیاد بود که هر وقت بازیگری را صدا کردیم، با کمال میل در این مجموعه حاضر شد و کار به جایی نرسید که بخواهیم به گزینه های بعدی برسیم.
وی افزود: به عنوان نمونه گزینه های اول ما ملیکا شریفی نیا و سارا خوئینی ها بودند که با صحبت کردن با این افراد، در نهایت در این مجموعه حضور پیدا کردند.
نویسنده مجموعه تلویزیونی “محله گل وبلبل” همچنین اظهار کرد: تمام شخصیت های “محله گل و بلبل” برایم عزیز هستند و به همین دلیل در نوشتن این موضوع را مد نظر دارم که تمام کاراکترها دیده شوند و همچنین تمام شخصیت هایی که درست می کنیم، محبوب باشند و مردم آن ها را دوست داشته باشند.
وی در ادامه صحبت های خود توضیح داد: در سری اول “محله گل و بلبل” یکسری نقاط ضعف وجود داشت که تلاش کردیم در فصل دوم این برنامه آن ها را برطرف کنیم و در عین حال نقاط قوت را تقویت کنیم.
درویشعلی پور یادآور شد: برای تولید فصل دوم این مجموعه به بخش های مختلفی از جمله متن و انتخاب بازیگران توجه کافی داشته ایم و در کل خیلی خوش بین هستم که فصل دوم “محله گل و بلبل” بسیار با نمک تر از فصل اول آن شود.
وی ادامه داد: امیدوار هستم بتوانیم با کمک خدا آن قدم روبه جلویی را که مدنظرمان بود، برداریم و مردم هم بتوانند انرژی مثبتی را از ما دریافت کنند.
نویسنده این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: به عنوان نمونه زمانی که بازیگران جدید برای نخستین مرتبه می خواستند جلوی دوربین فصل دوم “محله گل و بلبل” بروند، درباره نقش های آن ها ساعت ها صحبت و تمرین کردیم و با بحث هایی که انجام شد، تلاش کردیم نقش ایده آلی را که مدنظر داشتیم، حاصل کنیم.
وی افزود: ما همچنین برای رسیدن به نقطه ایده آلمان در مورد عروسک های حاضر در “محله گل و بلبل” ساعت ها بحث و گفتگو داشتیم.
درویشعلی پور اظهار کرد: درمورد بازیگران و تکیه کلام هایی که بیان می کردند، شاید خود من بیشتر از ۵۰ بار تکه کلامی را ادا کردم تا گوینده بتواند آن را به همان شکل بیان کند و آن تکیه کلام تبدیل به ملکه ذهن آن بازیگر شود.
وی همچنین توضیح داد: درفصل اول مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” تمرین تکیه کلام را با آرش میر احمدی انجام دادم تا تکیه کلام ” شاید باورش براتون سخت باشه” را همانطور که مدنظرم بود، ادا کند.
این نویسنده تلویزیونی یادآور شد: من تکیه کلام را خودم با خودم می آورم و اینگونه نیست که بداهه باشد اما در نهایت به اندازه ای بانمک می شود که همه فکر می کنند بازیگرخودش آن را پدید آورده درحالی که اینگونه نیست و من درباره تکیه کلام ها بسیار فکر می کنم و روی گویش آن نیز زمان می گذارم.
وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر هنرمندان ما نیز به اندازه ای توانمند هستند که تمامی تکیه کلام ها را به خوبی بیان می کنند تا به دل مخاطبان بنشیند و آن رادوست داشته باشند و در سری دوم “محله گل و بلبل” نیز تلاش کرده ایم که این موضوع را بیش از پیش تقویت کنیم.
بازیگرها نیز به دلیل این استقبال مردم از فصل اول “محله گل و بلبل” را دیدند، با انرژی بسیار بیشتری در فصل دوم این مجموعه حضور پیدا کردند.
گفتنی است، مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” روزهای سه شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۵۰ و روزهای شنبه تا دوشنبه به صورت تکرار روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
در این مجموعه تلویزیونی ویژه کودکان، داریوش فرضیایی به عنوان مجری و بازیگر اصلی، نادر سلیمانی ، بهنوش بختیاری، سارا خوئینی ها، ملیکا شریفی نیا، امیر محمد متقیان، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، نعیمه نظام دوست، مجید صیادی، امیر سهیلی و عرفان برزین به عنوان هنرمند کودک به ایفای نقش می پردازند.
انتهای پیام/

ط

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x