تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دولت دلدادگان به آمریکا را از مسندهای کلیدی حذف کند/هدف امپراطور خبری استکبار بزک رژیم پهلوی است/بافت فرسوده البرز را تهدید می کند

  • کد خبر : 177793
  • 08 بهمن 1395 - 16:57
دولت دلدادگان به آمریکا را از مسندهای کلیدی حذف کند/هدف امپراطور خبری استکبار بزک رژیم پهلوی است/بافت فرسوده البرز را تهدید می کند

آیت الله حسینی همدانی: دولت باید دلدادگان به آمریکا را که هدفشان وابستگی ایران است از مسندهای کلیدی حذف کند و ایده های اقتصادی کشور را به مسیر اقتصاد مقاومتی بازگرداند.

 گروه استانی «کمال مهر»، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه نماز جماعت انسان را قدرشناس کرده و توفیق مدیریت زمان را در ما بیشتر می کند گفت: نماز جماعت مجوب نورانیت و رشد معنوی شده و پیوندهای اجتماعی را تقویت می کند و با ایجاد حس مودت و نوع دوستی در افراد روحیه تبعیت از ولایت را در ما تمرین می دهد لذا نباید از نماز جماعت غافل شد.

حجت الاسلام حسینی همدانی به بیان رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت اجتماعی دانست و افزود: دستاوردهای خارجی و داخلی انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بازخوانی شود چرا که امروز امپراطور خبری استکبار با فعالیت های تبلیغاتی و کمک پادوهای داخلی برای سیاه نمایی وضع موجود لجن پراکنی و شبهه افکنی می کند و همگان را درباره اینکه چرا انقلاب کردیم و بزک رژیم پهلوی و دستاوردهای علمی و فنی ان زمان که راه نجات کشور در وابستگی به استکبار است به فکر وا می دارد!

وی اظهار داشت: متاسفانه آمار دقیق دستاوردهای علمی و غیر علمی کشور و فقر و عقب ماندگی ایران در رژیم پهلوی بیان نشده و البته باید ضعف های رژیم پیشین را برای نسل جوان بازخوانی کرد تا بدانند انقلاب اسلامی چه حرکت عظیمی بود و برنامه های تلویزیونی نیز گام های موثری در این راه بر نداشته اند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه رژیم پهلوی به صنعت و توسعه کشاورزی بی تفاوت بود تصریح کرد: طاغوت با وابستگی به نفت اجازه توسعه به دیگر حوزه ها را در کشور نمی داد و مسیر وابستگی به استکبار را در راستای منافع آنها پیش برد و در اوج ذلت این مجاهدت های انقلاب اسلامی بود که طاغوت را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد مردم پیش از انقلاب فقیر، ۴۵ درصد با سواد، ۹۰ درصد روستاها فاقد برق و ۸۰ درصد روستاها آب نداشته و یا فاقد گاز بودند گفت: تنها ۱۰ درصد نفت به توسعه کشور اختصاص داده می شد و پزشک از بنگلادش و هند و پاکستان وارد می شد و حیف کردن ثروت ملی جز خواری و ذلت چیزی برای امت ما نداشت.

آیت الله حسینی همدانی افزود: انقلاب اسلامی صرفا یک حرکت اجتماعی داخلی برای براندازی حکومت نبود بلکه نقطه عطف تاریخی در جهان اسلام بود و دروان سلطه گری غرب و تحقیر مسلمانان را خاتمه داد و در طول عمر خود با ناکام گذاشتن تلاش استکبار در داخل کشور نهادینه و مبانی فکری آن صادر شد.

وی اظهار داشت: مسلمانان جهان و نهضت های آزادی بخش با الهام از انقلاب اسلامی بیدار شدند و انقلاب ما در احیای هویت دینی و ایجاد وحدت اسلامی و طرح این گفتمان در جهان موفق عمل کرد و مردم سالاری دینی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه بر جهان عرضه شد و لیبرال و سوسیالیست را از کار انداخت و مصداق تحقق وعده الهی بود چرا که با تاسی از مجاهدت های امام حسین (ع) آغاز شد و با زندان و شکنجه به نتیجه رسید.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: زمانی غرب حرف اول را در زمینه اقتصادی، سیاسی و .. می زد اما انقلاب اسلامی شرایط تاریخی را به گونه ای رقم زد که غرب به حالت دفاع در آمده و نگران فرهنگ و تمدن خود شده است و با خلق داعش و حمایت از جرثومه های فساد در خاورمیانه تلاش برای تضعیف مسلمانان دارد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا درحالی می خواهد مشکلات اقتصادی دیگر کشورها را حل کند که خود در بحران است گفت: امروز محافظه کاری افراد در داخل کشور به انقلاب ما ضربه می زند و هر جا اسلام ضربه دید از فعالیت اینگونه شخصیت ها بود که البته نباید این مهم را با مصلحت اندیشی اشتباه گرفت چرا که محافظه کار نمی خواهد برای خود دشمن ایجاد کند اما در مقابل شخص انقلابی آرمان گرا از واقعیت گرایی عاقلانه فاصله ندارد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به ۱۴ بهمن و روز فناوری فضایی این مهم را عاملی برای توسعه عرصه نظامی و غیر نظامی دانست و افزود: ۱۴ بهمن سال ۸۷ نخستین ماهواره فضایی اریان پرتاب شد و ایران نام خود را در زمره چند کشور اول جهان ثبت کرد و این مهم به دست متخصصین داخلی و با اعتماد به جوانان به دست آمد و امروز دشمنان قسم خورده انقلاب و صاحبنظران بی سواد نیز با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب بر گستردگی و تنوع دستاوردهای ایران اذعان دارند.

وی مطالعه دوران طاغوت را ضروری دانست و اظهار داشت: درحالیکه مسئولین باید به فکر اشتغال و رفع بیکاری جوانان باشند متاسفانه مشاور یک وزیر ایران در پاسخ به سوال خبرنگار CNN می گوید همکاری ایران با آمریکا در زمینه نفت می تواند فرصت هایی برای شرکت های آمریکا در زمینه نفت ایجاد کند و در صورت همکاری با انها مشاغل جدیدی برای آمریکایی ها فراهم شود و باید سوال کرد این چه کوسه ریش پهنی است؟!

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی است چرا تورم و بیکاری مشاهده می شود آیا سخنان مسئولین در راستای توجه به اولویت ها خواهد بود یا کارآفرینی برای بیگانگان؟ لذا دولت باید دلدادگان به آمریکا را که هدفشان وابستگی ایران است از مسندهای کلیدی حذف کند و ایده های اقتصادی کشور را به مسیر اقتصاد مقاومتی بازگرداند.

وی گفت: استان البرز با توجه به اعلام مسئولین رکورد دار سرمایه گذاری خارجی بوده لذا باید به جای اینکه مصرف کننده باشد تکنولوژی را وارد استان البرز کند و البته با توجه به حادثه پلاسکو باید توجه به بافت های فرسوده و احیای آنها را در دستور کار ویژه قرار دهد.

به نقل از البرز ۲۴ خطیب جمعه کرج در خاتمه با اشاره به نشست صلح سوریه در استانه آن را مقدمه ای برای پیروزی سیاسی سوریه به تروریسم دانست و عدم حضور امریکا در این نشست را پیروزی محور مقاومت اعلام کرد و گفت: خوشبختانه داعش به عنوان یک فساد مجسم در حال کوچ به سمت مناطق دیگر است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x