تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

علت اولیه حادثه پلاسکو اتصال برق بود/ پس از شناسایی مقصران حادثه با آنها برخورد می شود

  • کد خبر : 177479
  • 07 بهمن 1395 - 7:39
علت اولیه حادثه پلاسکو اتصال برق بود/ پس از شناسایی مقصران حادثه با آنها برخورد می شود

وزیر کشور گفت: بعد از این که همه دستگاه ها گزارش نهایی خود را در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو ارائه کنند و مقصر شناسایی شود، حتما برخورد لازم با آنها صورت می گیرد.

به گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»؛ عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در حاشیه آیین اختتامیه دومین سوگواره عبرات در پاسخ به این سوال که رییس جمهور دستور برخورد با مقصرین آتش سوزی ساختمان پلاسکو را داده اند افزود: موضوع آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در حال بررسی است و بعد از این که همه دستگاه ها گزارش ها دادند و بررسی نهایی شد و مقصران شناسایی شوند حتما برخورد لازم با آنها می شود.

وی در باره علت اولیه این حادثه گفت: همه شواهد نشان می دهد که علت اولیه ، اتصال برق بوده است.

وزیر کشور درباره مانور برخی رسانه های معاند با موضوع ساختمان پلاسکو افزود: آنها می خواهند در هر زمینه استفاده کنند ولی خوشبختانه مردم ما آنها را باور ندارند.

رحمانی فضلی در ادامه درباره جشنواره عبرات گفت: این جشنواره در پیرو مصوبات ستاد اربعین مبنی بر بحث فرهنگ سازی ، تقویت باورهای اجتماعی و اعتقادی و همچنین قدردانی از کسانی بود که در این عرصه زحمت می کشند.

وی افزود: امروز اختتامیه این برنامه ۵۰۰ نفر دعوت شده بودند که از این تعداد از جمع هزاران نفری بودند که آثار فرهنگی و قلمی خود را ارسال کرده بودند و هیات داوران آنها را ارزیابی کرده بودند که تعدادی از آنها جوایز معنوی را تقدیم کردیم.

وزیر کشور ادامه داد: در این سه سالی با برنامه ریزی ها و مدیریت خوب دستگاه های مختلف اجرایی روند کار در حوزه های مختلف بخصوص فرهنگ سازی و تقویت باورهای اعتقادی و دینی پیشرفت خوبی داشته است و امیدوارم با این برنامه هایی که هست و تشویق هایی که صورت می گیرد سالهای بعد شاهد اقدامات موثرتر و مناسب تری باشیم.

اختتامیه دومین سوگواره عبرات در ۱۰ بخش شعر، نثر ادبی، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، تولیدات رادیویی، مقاله‌های علمی، عکس و نگارگری برگزار شد.
این رویداد امسال میزبان بیش از ۳۵۰۰ اثر در بخش های ملی و بین المللی از هنرمندان ایرانی و غیرایرانی بود.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x