تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نوع پوشش استیو جابز در یک نگاه +عکس

  • کد خبر : 176420
  • 02 بهمن 1395 - 16:05

شاید نوع پوشش کسانی که دنیا را متحول کرده اند برایتان جالب باشد.

به گزارش «کمال مهر» “استیو پاول جابز” در ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در کالیفرنیا به دنیا آمد . پدر او”عبدالفتاح جان جندلی “یک دانشجوی سوری و مسلمان بود که با مادرش “جوان کارول شیبل ” در دانشگاه آشنا شده بود . نتیجه این رابطه پسری بود که پدر و مادرش به دلیل شرایط آن زمان و عقاید خانواده مادری مبنی بر ازدواج با یک مسلمان نمی توانستند از او نگهداری کنند، لذا او را به عنوان فرزند خوانده به یک خانواده دیگر می سپارند.
استیو پس از پایان دوران دبیرستان راهی کالج “رید ” در ایالت اورگان شد اما پس از ۶ ماه انصراف داد . او سپس به عنوان طراح بازی های ویدئویی در شرکت ” آتاری ” مشغول به کار شد.

چند ماه بعد استیو در پی یک سفر معنوی برای ملاقات با یک استاد بودایی به هند رفت . در سال ۱۹۷۶ زمانی که استیو تنها ۲۱ سال داشت به همراه وزنیاک تحقیقات خود را بر روی سیستم های کامپیوتری آغاز کرد . او برای تامین مالی تحقیقاتش مجبور به فروش خودروی خود شد و وزنیاک نیز ماشین حساب خود را فروخت.

این دو دوست پرتلاش و خلاق با ایده های جدید خود تغییراتی اساسی و انقلابی را در تولید کامپیوترهای کوچک تر ، ارزان تر و کاربردی تر برای هر نوع کاربری ایجاد کردند . اولین یارانه شخصی که این دو به بازار عرضه کردند اپل ۱ بود که با قیمت ۶۶۶.۶۶ دلار به فروش رسید.

هنگام مطالعه سحنان جابز به مواردی بر می خوریم که نشان از سادگی زندگی او دارد وی در جمله ای گفته بود :

مهم نیست چی میپوشی، مهم اینه که سرت تو کار خودت باشه و سخت کار کنی تا بتونی موفق بشی!

نوع پوشش استیو جابز در یک نگاه +عکس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=176420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x