تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

معترضان به حذف یارانه نقدی اینجا کلیک کنند

  • کد خبر : 176022
  • 29 دی 1395 - 8:53

آن دسته از دریافت کنندگان یارانه نقدی که در تصمیم جدید دولت جزو ۳ میلیون حذف شده از دریافت یارانه نقدی هستند می توانند با مراجعه به سامانه هدفمندی یارانه ها اعتراض خود را ثبت کنند.

به گزارش «کمال مهر»؛هفته گذشته علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در برنامه تلویزیونی دست‌خط که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، از حذف یارانه ۴ میلیون نفر تاکنون خبر داده و گفته بود: حدود ۷ میلیون نفر در کشور درآمد خیلی بالا و رفتار غیرقابل کنترل اقتصادی دارند.

وی با اعلام “برای سه گروه پیامک داده‌ایم” افزود: گام بعدی دولت حذف یارانه ۳ میلیون نفر دیگر است.

اما آن دسته از سرپرستان خانواری که طی هفته های گذشته پیامک حذف یارانه را دریافت کرده اند باید برای اعتراض خود به سامانه هدفندی یارانه ها مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

نتایج بررسی اعتراض آنها طی ۴۵روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه در ماه‌های آینده را دریافت کرده‌ند، باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی خود برای دریافت یارانه را اعلام کنند.مستندات باید به گونه ای باشد که ثابت کند در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد آنها به یارانه نقدی نیاز دارند.

سایت yaraneh10.ir سامانه هدفندی یارانه ها است که معترضان به حذف یارانه باید به مراجعه به این سامانه و ارائه مستندات درخواست بررسی مجدد درباره یارانه نقدی را مطرح کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=176022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x