تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دیدار مسئولین با خانواده تنها شهید سواد آموزی البرز / رونمایی کتاب شهدای نهضت سواد آموزی در البرز

  • کد خبر : 174921
  • 19 دی 1395 - 0:02
دیدار مسئولین با خانواده تنها شهید سواد آموزی البرز / رونمایی کتاب شهدای نهضت سواد آموزی در البرز

ظهر امروز حمیدرضا مشهدی عباسی و مصطفی عطاران مشاوران رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به همراه محرمعلی الهویی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و سید محمود حسینی رئیس اداره سواد آموزی استان البرز با مادر شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سواد آموزی استان البرز دیدار کردند.

به گزارش کمال مهر ظهر امروز حمیدرضا مشهدی عباسی و مصطفی عطاران مشاوران رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به همراه محرمعلی الهویی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و سید محمود حسینی رئیس اداره سواد آموزی استان البرز با مادر شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سواد آموزی استان البرز دیدار کردند.
در این دیدار که در ادامه اجرای برنامه های هفته سوادآموزی و با هدف تکریم و تجلیل خانواده شهدا و مادر مکرم شهید و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در اجرای منویات و فرموده مقام معظم رهبری صورت پذیرفت مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و فرماندار ، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر ساوجبلاغ نیز حضور داشتند.
در این نشست کتاب سوره های سرخ که به زندگی نامه و خاطرات شهدای نهضت سواد آموزی کشور بر می گردد و صفحه ۱۷۹ این کتاب به زندگی عباسعلی البرزی تنها شهید نهضت سواد آموزی پرداخته رو نمایی و تقدیم این خانواده شد.
دیدار با جانباز سرافراز احمد مومنی و تکریم از همسر فداکار ایشان نیز از جمله برنامه های صورت گرفته با همراهی مسئولین سازمان نهضت سوادآموزی و مقامات استانی و محلی بود.
همچنین از چهره برتر سوادآموزی شهرستان ساوجبلاغ اکرم پور رنجبر که پس از شرکت در کلاس های سوادآموزی و رشد و ارتقای علمی با تحمل زحمات فراوان امروز به عنوان آموزگار با مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی مشغول به امر تعلیم و تربیت است تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
در خاتمه از کلاس های دوره سوادآموزی و انتقال در این شهرستان بازدید و از سوادآموزی و آموزش دهندگان به پاس زحماتی که متقبل شده اند با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزان شهرستان ساوجبلاغ توسط مسئولین از دیگر برنامه هایی بود که در حمایت از توانمندی های آنها انجام شد.

انتهای پیام/

 

منبع : البرز۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x