تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ثبت ۴۸ طلاق در کشور در هر دقیقه/ دولت برای لاپوشانی مشکلات فقط می‌ گوید “تقصیر دولت قبل است”

  • کد خبر : 174418
  • 14 دی 1395 - 14:33
ثبت ۴۸ طلاق در کشور در هر دقیقه/ دولت برای لاپوشانی مشکلات فقط می‌ گوید “تقصیر دولت قبل است”

ما اگر بخواهیم به فسادهای دولت در ۴ سال اخیر اشاره کنیم فیش‌های حقوق نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان، غارعلیصدر و بانک دی تنها بخشی از فساد‌های این دولت است که آشکار شده

به گزارشکمال مهر حسین مقصودی سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس در گفت‌ و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: ما اگر بخواهیم به فسادهای دولت در ۴ سال اخیر اشاره کنیم فیش‌های حقوق نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان، غارعلیصدر و بانک دی تنها بخشی از فساد‌های این دولت است که آشکار شده
وی افزود: بزرگترین فساد اداری دولت روحانی در بحث آسیب‌های اجتماعی است، آسیب‌های وارد شده به مردم که ناشی از بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش طلاق، پایین آمدن سن اعتیاد در دانش آموزان راهنمایی، و سه سال معطل کردن مردم برای برجام است که در نهایت شکست خورد.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه این فساد بزرگترین فساد در تاریخ ایران است ادامه داد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را نمی‌توان مثل سایر مشکلات با عدد و رقم بیان کرد اما آنچه که امروز مشهود است افزایش آمار طلاق است به طوری که ما در هر دقیقه ۴۸ طلاق در کشور ثبت می‌شود.
مقصودی گفت: در دولت آقای روحانی، قدرت خرید مردم کاهش یافته، سفره خانواده‌ها کوچک شده، بیکاری افزایش یافته، طلاق افزایش یافته، مهاجرت از روستا‌ها به شهرها افزایش یافته و قرار بود همه این‌ها صد روزه حل شود.
وی تصریح کرد: دولت که نتوانست وعده صد روزه خود را عمل کند، امروز برای لاپوشانی مشکلات فقط می‌گوید “تقصیر دولت قبل است”.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در علم مدیریت گفته می‌شود که استاندارد مدیریت در یک اداره ۴ سال است، یعنی اگر مدیری توانمند باشد، در این ۴ سال باید بدترین بتواند بدترین چالش‌های سازمان را حل کند.
مقصودی ادامه داد: از طرف دیگر باید ازدولتی‌ها پرسید که آن‌ها مگر موقعی که به مردم وعده صد روزه می‌دادند از اوضاع و احوال کشور با خبر نبودند و مشاور نداشتند؟
وی در پایان اظهار داشت: در دوران آقای روحانی وضع جامعه به مراتب از گذشته بدتر شده و وقتی وزیر کشور در برنامه تلویزیونی می‌گوید که سه فرزندش بیکار هستند دیگر مردم باید انتهای این قصه را بخوانند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x