تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

کارگاه نگاه عاشقانه در عکاسی توسط هنرمند البرزی برگزار شد+عکس

  • کد خبر : 174183
  • 13 دی 1395 - 1:40
کارگاه نگاه عاشقانه در عکاسی توسط هنرمند البرزی برگزار شد+عکس

کارگاه نگاه عاشقانه در عکاسی توسط رسول اولیازاده از هنرمندان عکاس البرزی با حضور ایرانیان مقیم کوالالامپور علاقه مند به هنر و عکاسی برگزار شد.

به گزارش کمال مهر؛ به نقل از نگارانه،کارگاه نگاه عاشقانه در عکاسی توسط رسول اولیازاده از هنرمندان عکاس البرزی با حضور ایرانیان مقیم کوالالامپور علاقه مند به هنر و عکاسی برگزار شد.

اولیازاده در این کارگاه در ارتباط با عشق ونگاه عاشقانه و کاربرد آن در عکس و عکاسی توضیحاتی  ارائه کرد و در همین رابطه ژانر های مختلف عکاسی را مطرح نمود .

اولیازاده معتقد است یک هنرمند عکاس امروزه می تواند با نگاه متفاوت به هر چیز دنیای جدیدی بیآفریند. می توان با یک نگاه عاشقانه به هر موجود دنیای زیبایی آفرید، دنیایی که امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند دیدن زیبائیها است.

وی تاکید کرد: عکاسی به عنوان یکی از قوی­ترین وسایل بصری عصر حاضر یاد می­کنیم و در جهان امروز به عنوان یک مدیا و یک رسانه قدرتمند مطرح است. در قرن ۲۱، اگر رسانه و اخبار آن همراه با تصویر و عکس نباشد، تاثیرگذار نخواهد بود. اگر ما استفاده درست از این مدیای قدرتمند نداشته باشیم، نمی­توانیم به نوعی بیان احساس و عقیده داشته باشیم.

در انتها به نمایش عکسهای در این خصوص پرداخت وتوضیحاتی را در همین رابطه برای مخاطبان ارائه کرد.

در خاتمه به شرکت کنندگان گواهی حضور در این کارگاه با امضاء علی محمد سابقی رایزن فرهنگی ایران در کوالالامپور و رسول اولیازاده مدیر خانه عکاسان جوان ارائه شد.

انتهای پیام

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x