تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برتری بیش از دو برابری گروه‌های پاپ و راک بر سنتی‌ها

  • کد خبر : 174180
  • 13 دی 1395 - 1:41
برتری بیش از دو برابری گروه‌های پاپ و راک بر سنتی‌ها

سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر که از روز چهارشنبه ۲۲ دی آغاز می‌شود ۱۲ گروه بین‌الملل، ۱۰ گروه نواحی، ۱۰ گروه دستگاهی، چهار گروه بانوان، ۱۳ گروه ارکسترال و کلاسیک غربی، ۱۵ گروه پاپ و راک، هشت گروه تلفیقی و شش گروه کلاسیک ایرانی (سنتی) حضور دارند که در میان تعداد گروه‌های پاپ و راک بیش از سایر گونه‌هاست.

به گزارش  گروه هنر کمال مهر؛ در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر که از روز چهارشنبه ۲۲ دی آغاز می‌شود ۱۲ گروه بین‌الملل، ۱۰ گروه نواحی، ۱۰ گروه دستگاهی، چهار گروه بانوان، ۱۳ گروه ارکسترال و کلاسیک غربی، ۱۵ گروه پاپ و راک، هشت گروه تلفیقی و  شش گروه کلاسیک ایرانی (سنتی) حضور دارند که در میان تعداد گروه‌های پاپ و راک بیش از سایر گونه‌هاست.

کف بهای بلیت برای علاقه‌مندان به حضور در جشنواره ۳۰ و سقف آن ۹۵ هزار تومان است. همچنین خلوت‌ترین سالن در طول ایام جشنواره، مرکز همایش‌های برج میلاد است و در مقابل، سالن رودکی و سپس تالار وحدت در تمام طول این ایام پر خواهند بود.

در مجموع جشنواره سی‌و‌دوم با ریاست حمیدرضا نوربخش  ۷۸ شرکت‌کننده دارد که در ۸۴ نوبت در تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و برج میلاد روی صحنه می‌روند.

آن‌چه در ادامه می‌خوانید بررسی تفصیلی جدول سی‌و‌دومین جشنوار بین‌المللی موسیقی فجر براساس تفکیک شرکت‌کنندگان در هشت گروه بین‌الملل، نواحی، دستگاهی، بانوان، ارکسترال و کلاسیک غربی، پاپ و راک، تلفیقی و کلاسیک ایرانی (سنتی) است.

مهمانان خارجی سی‌و‌دومین جشنواره موسیقی فجر

اولین اجرای بین‌المللی این دوره از جشنواره، روز چهارشنبه ۲۲ دی توسط شهید پرویزخان از هند در یک نوبت ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می‌رود. بهای بلیت او ۸۰ و ۷۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز پنجشنبه ۲۳ دی ژیوان گاسپاریان نوازنده ساز دودوک از ارمنستان ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. در جشنواره سال گذشته هم خبر حضور گاسپاریان در ایران به طور رسمی اعلام شد اما تنها چند روز مانده به آغاز جشنواره، گاسپاریان به آنفولانزای شدید مبتلا شد و با انتشار فیلمی اعلام کرد که توانایی جسمی لازم را برای برگزاری اجرای صحنه‌ای در ایران ندارد. در جشنواره سی‌و‌دوم بهای بلیت او بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.

روز جمعه ۲۴ دی رامبرانت تریو از هلند همراه با حسام اینانلو ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌روند. بهای بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و سایت «تیوال» آن را می‌فروشد. هم زمان با تریو و اینانلو، ژیوان گاسپاریان همان ساعت برای بار دوم در برج میلاد اجرا خواهد داشت که فروش بلیتش باز هم بر عهده «ایران کنسرت» است و این بار با کمی افزایش نسبت به اجرای تالار وحدت بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان خواهد بود.

روز چهارم و پنجم جشنواره، شنبه ۲۵ و یکشنبه ۲۶ دی شاهد اجرای گروه‌های خارجی نخواهیم بود.

روز دوشنبه ۲۷ دی شوسان تریو از فرانسه ساعت ۱۸:۳۰ و گروه آزار از ارمنستان ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می‌روند. بهای بلیت هر دو کنسرت بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز سه‌شنبه ۲۸ دی داکوئنده دل مورائو از اسپانیا ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت اسپانیایی بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد. گیوم پره از فرانسه ساعت ۲۱:۳۰ در همان تالار اجرا خواهد داشت و بلیتش با بهایی بین ۳۰ تا ۹۰ تومان از طریق سایت «تیوال» فروخته می‌شود.

روز چهارشنبه ۲۹ دی گروه کوبه‌ای از ژاپن و دولتمند خالف از تاجیکستان در نوبت ۱۸:۳۰ و آنتونیو زومباخو از پرتغال ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌روند.  بهای بلیت هر دو کنسرت بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده سایت «ایران کنسرت» است.

روز آخر جشنواره پنجشنبه ۳۰ دی هم یگور شوتسوف نوازنده پیانو و آنسامبل زهی شهرزاد از اوکراین ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌روند. بهای بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد. ارکستر سمفونیک تهران و ایتالیا به رهبری شهرداد روحانی نیز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهد داشت و بهای بلیتش باز هم بین ۳۰ تا ۹۰  هزار تومان است و «ایران کنسرت» آن را می‌فروشد.

سهم موسیقی نواحی از جشنواره سی‌و‌دوم

روز چهارشنبه ۲۲ شهریور، گروه دیلمون از گیلان به سرپرستی محمد فرضی‌نژاد ساعت ۱۸:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود. برج آزادی در نوبت دوم ساعت ۲۱:۳۰ میزبان گروه سوربانگ از لرستان به سرپرستی احسان عبدی‌پور خواهد بود. بهای بلیت هر دو کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و توسط سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز پنجشنبه ۲۳ دی، سالن رودکی شاهد اجرای ارکستر فلارمونیک کردستان به سرپرستی مهدی احمدی است که ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود. اگرچه برای این کنسرت برگه‌ای در سایت «تیوال» ایجاد شده است اما برای خرید بلیت به سایت «۸۴۲۰۰» ارجاع داده می‌شوید و آن جا هم خبری از فروش بلیت این کنسرت نیست. سالن رودکی همان روز در نوبت دوم ساعت ۲۱:۳۰ میزبان گروه چریکه از کرمانشاه به سرپرستی سیدسلمان حسینی است. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

همان روز یعنی پنجشنبه ۲۳ دی، برج آزادی در نوبت اول ساعت ۱۸:۳۰ میزبان حاوا گروهی قشقایی به سرپرستی پروین بهمنی است و در نوبت دوم ساعت ۲۱:۳۰ شاهد اجرای ایل بانگ گروهی بختیاری به سرپرستی کوروش اسدپور خواهد بود. بهای بلیت هر دو کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز سوم جشنواره، جمعه ۲۴ دی شاهد اجرایی از موسیقی نواحی نخواهیم بود و شنبه ۲۵ دی گروه آوای موج از بوشهر به سرپرستی محسن آقایی ساعت ۲۱:۳۰ در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و «تیوال» فروش آن را بر عهده گرفته است.

یکشنبه بیست‌و‌ششم، دوشنبه بیست‌و‌هفتم و سه‌شنبه بیست‌و‌هشتم دی گروه‌های موسیقی نواحی اجرایی نخواهند داشت. روز چهارشنبه ۲۹ دی خنیاگران پنج اقلیم (موسیقی نواحی ایران) ساعت ۱۸:۳۰ درسالن رودکی روی صحنه می‌روند. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و توسط سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

آخرین روز جشنواره پنجشنبه ۳۰ دی نیز دو اجرای موسیقی نواحی در سالن رودکی برگزار می‌شود. گروه شواش از مازندران به سرپرستی محمدابراهیم عالمی ساعت ۱۸:۳۰ و گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان از بوشهر ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهند بود. بهای بلیت گروه شواش بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده بلیت آن سایت «تیوال» است. بهای بلیت گروه لیان نیز بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان خواهد بود و از طریق همین سایت به فروش می‌رسد.

  موسیقی دستگاهی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر

روز چهارشنبه ۲۲ دی ارکستر راز و نیاز به سرپرستی سالار عقیلی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.

روز پنجشنبه ۲۳ دی گروه خنیاگران مهر (بهزاد عبدی و وحید تاج) ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهند داشت. بهای بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده سایت «تیوال» است.

در روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ دی شاهد اجرایی از موسیقی دستگاهی نخواهیم بود و روز یکشنبه بیست‌و‌ششم دی گروه آن (آریا محافظ و مجتبی عسگری) ساعت ۲۱:۳۰ در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.  بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز دوشنبه ۲۷ دی گروه لوتوس (حمید بهروزی‌نیا و اشکان کمانگری) ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. بهای بلیت این کنسرت نیز بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده سایت «تیوال» است.

روز سه‌شنبه ۲۸ دی نیز در نوبت اول ساعت ۱۸:۳۰ عیسی غفاری در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد. در این روز نوبت دومِ فرهنگسرای نیاوران نیز در اختیار موسیقی دستگاهی است. گروه آهنگ (مهرداد ناصحی و مهدی امامی) ساعت ۲۱:۳۰ در این سالن روی صحنه می‌روند. بلیت این کنسرت هم بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و سایت «تیوال» آن را می‌فروشد.

چهارشنبه ۲۹ دی بهاره فیاضی نوازنده تار و سه‌تار ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. بهای بلیت کنسرت فیاضی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده سایت «تیوال» است. گروه همنوازان سایه (محمدامین اکبرپور و حسین علیشاپور) نیز ساعت ۲۱:۳۰ در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند. بهای بلیت کنسرت آن‌ها هم بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده سایت «تیوال» است.

در آخرین روز جشنواره، ابتدا پویان بیگلر آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت. بهای بلیت کنسرت بیگلر بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده آن «تیوال» است. گروه چهارباغ (علی رستمیان و محمدرضا رستمیان) هم ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند. بهای بلیت این کنسرت هم بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده «تیوال» است.

سهم بانوان از موسیقی

بانوان تنها در دو روز نخست سی‌و‌دومین جشنواره موسیقی فجر و طی چهار نوبت روی صحنه می‌روند.

در روز نخست چهارشنبه ۲۲ دی گروه نازار (نواحی خراسان، یلدا عباسی) ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده سایت «تیوال» است. در نوبت دومِ فرهنگسرای نیاوران در همین روز، گروه ترنه به سرپرستی نرگس مختاری ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده آن «تیوال» است.

در روز دوم جشنواره پنجشنبه ۲۳ دی، گروه نگین به سرپرستی نگین سریر ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و از طریق سایت «تیوال» قابل خرید است. گروه ژیوار به سرپرستی ژیوار شیخ‌الاسلامی نیز در نوبت دوم ساعت ۲۱:۳۰ در همین سالن اجرا خواهد شد. بلیت این کنسرت هم بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده آن «تیوال» است.

موسیقی ارکسترال و کلاسیک غربی

روز چهارشنبه ۲۲ دی ارکستر ملی ایران با حضور فریدون شهبازیان به عنوان رهبر ارکستر و علیرضا افتخاری به عنوان خواننده در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این کنسرت ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. بهای بلیت کنسرت ارکستر ملی ایران بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد. در همان روز گروه کُر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوائی ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده آن سایت «تیوال» است.

موسیقی ارکسترال و کلاسیک در روز دوم اجرایی نخواهد داشت. سومین روز از جشنواره جمعه ۲۴ دی، ارکستر پارس به رهبری ناصر نظر در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. این ارکستر ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود و بلیت آن با بهایی بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان در سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد. گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو نیز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی اجرا خواهد داشت. بهای بلیت کنسرت او بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان و فروش آن بر عهده سایت «تیوال» است.

روز شنبه ۲۵ دی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. بلیت کنسرت روحانی توسط سایت «ایران کنسرت» با مبلغی بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین در این روز کُرِ ارکستر سمفونیک تهران به سرپرستی رازمیک اوحانیان ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی اجرا دارد. قیمت بلیت کنسرت اوحانیان بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و از سایت «تیوال» قابل خریداری است. پایان بخش روز چهارم جشنواره کنسرت ارکستر خانه هنرمندان ایران به سرپرستی محمد سریر است که ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده آن «تیوال» است.

روز یکشنبه ۲۶ دی، ارکستر مهر به سرپرستی ناصر ایزدی ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد. کنسرت کر نامیرا و فلارمونیک به سرپرستی فرهاد هراتی در نوبت دوم، ساعت ۲۱:۳۰ در همین سالن اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان و فروشنده‌اش «تیوال» است. همچنین در پنجمین روز از جشنواره ارکستر بادی کارا به سرپرستی بردیا کیارس ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی برنامه دارد. بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و از طریق سایت «تیوال» قابل خریداری است.

دوشنبه ۲۷ دی ارکستر نیلپر به سرپرستی نوید گوهری (فستیوال موسیقی معاصر تهران) ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا دارد تا تنها اجرا از این نوع در ششمین روز جشنواره باشد. قیمت بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و در سایت «تیوال» به فروش می رسد.

آنسامبل پرکاشن تهران (فستیوال موسیقی معاصر تهران) هم روز سه‌شنبه ۲۸ دی ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این برنامه بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده آن «تیوال» است.

چهارشنبه ۲۹ دی سالن رودکی ساعت ۲۱:۳۰ میزبان ارکستر نغمه باران به سرپرستی علی امیرقاسمی خواهد بود. بلیت این کنسرت با قیمتی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان در سایت «تیوال» فروخته می‌شود و در آخرین روز جشنواره ارکستر ملی ایران با حضور فریدون شهبازیان و علیرضا افتخاری برای بار دوم ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیت آن‌ها بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان و فروشنده‌اش «ایران کنسرت» است.

پاپ و راک

روز نخست جشنواره، چهارشنبه ۲۲ دی محمد علیزاده در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. بلیت فروشی هر دو نوبت این کنسرت بر عهده سایت «ایران کنسرت» و بهای بلیت بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان است.

روز دوم، پنجشنبه ۲۳ دی محسن یگانه ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد داشت و در همین روز زانیار خسروی ساعت ۲۲ در همین سالن روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت هر دو کنسرت بین ۳۵ تا ۹۵ و فروشنده هر دو «ایران کنسرت» است.

روز سوم، جمعه ۲۴ دی ساعت ۲۱:۳۰ کاوه آفاق در برج آزادی روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت پاپ-راک بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و توسط «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد. در این روز همچنین سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ساعت ۱۹ میزبان رضا صادقی و ساعت ۲۲ میزبان سیامک عباسی خواهد بود. بهای بلیت هر دو کنسرت بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان و فروش هر دو بر عهده «ایران کنسرت» است. پیام عزیزی هم کنسرت «با قدسیان» را ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند. قیمت بلیت کنسرت او بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است و از طریق «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز چهارم جشنواره، شنبه ۲۵ دی فریدون آسرایی ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا خواهد داشت و نوبت دوم اجرا در همان روز و همان سالن متعلق به فرزاد فرزین است که ساعت ۲۲ روی صحنه می‌رود. قیمت و سایت فروشنده بلیت این دو کنسرت مشابه کنسرت‌های رضا صادقی و سیامک عباسی است.

روز پنجم، یکشنبه ۲۶ دی امید حاجیلی ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. بلیت کنسرت او نیز بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان و فروشنده آن «ایران کنسرت» است.

روز ششم جشنواره، دوشنبه ۲۷ دی اشوان ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا خواهد شد و تفاوتی در نحوه خرید و قیمت بلیت کنسرت او با خوانندگان پاپ ِ قبلی نیست.

روز سه‌شنبه ۲۸ دی اشکان خطیبی با کنسرت راکِ «قلم را بچرخان» ساعت ۲۱:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود. بلیت کنسرت این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از طریق سایت «تیوال» با قیمتی بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در همین روز حامد همایون ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود. همایون همچنین  روز چهارشنبه ۲۹ دی هم در دو نوبت ۱۹ و ۲۲ در همین سالن اجرا خواهد داشت. بلیت کنسرت او را «ایران کنسرت» بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان می‌فروشد.

روز آخر جشنواره نیز مخاطبان شاهد روی صحنه رفتن شهرام شکوهی هستند که ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا خواهد داشت و میثم ابراهیمی هم در نوبت دوم ساعت ۲۲ در همین سالن روی صحنه می‌رود. بلیت فروشی هر دو کنسرت را «ایران کنسرت» با بهایی بین ۳۵ تا ۹۵ تومان بر عهده دارد.

موسیقی تلفیقی

جمعه ۲۴ دی گروه موسیقی کاکوبند ساعت ۱۸:۳۰ در برج آزادی روی صحنه خواهد رفت. فروش بلیت از طریق سایت «ایران کنسرت» انجام خواهد شد و بهای بلیت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

روز شنبه ۲۵ دی میلاد درخشانی کنسرت «اشارات نظر» را ساعت ۲۱:۳۰ در برج آزادی برگزار می‌کند. قیمت بلیت این کنسرت بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است و از طریق سایت «تیوال» به فروش می‌رسد.

روز یکشنبه ۲۶ دی برج آزادی نخست میزبان کیان پورتراب و سپس گروه بمرانی خواهد بود. کیان پورتراب همراه با آرش ملاکرمی ساعت ۱۸:۳۰ و گروه بمرانی ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهند رفت. بهای بلیت هر دو کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروشنده بلیت هر دو «تیوال» خواهد بود.

روز دوشنبه ۲۷ دی گروه موسیقی داماهی ساعت ۱۸:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود. در همین روز برج آزادی در نوبت دوم ساعت ۲۱:۳۰ میزبان گروه کماکان به سرپرستی مهدی ساکی خواهد بود. قیمت بلیت هر دو کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروش هر دو بر عهده «تیوال» است.

روز چهارشنبه ۲۹ دی ساعت ۲۱:۳۰ حجت اشرف‌زاده در برج آزادی اجرا خواهد داشت. بهای بلیت این کنسرت بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان و از طریق سایت «تیوال» قابل خریداری است.

روز پنجشنبه سی‌ام دی آریا عظیمی‌نژاد ساعت ۲۱:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت او بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان و فروش آن با «تیوال» است.

موسیقی کلاسیک ایرانی

روز جمعه ۲۴ دی گروه سهند به سرپرستی رشید وطن‌دوست ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می‌رود. فروش بلیت این کنسرت بر عهده «تیوال» و قیمت آن بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است. در همین روز پرواز همای هم ساعت ۱۸:۳۰ در برج میلاد اجرا خواهد داشت. بهای بلیت کنسرت او بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان و فروشنده آن «ایران کنسرت» است.

روز شنبه ۲۵ دی گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان است و از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.

روز یکشنبه ۲۶ دی گروه ترانه‌های ماندگار به سرپرستی آرمین قیطاسی ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و فروش آن با «تیوال» است.

روز سه‌شنبه ۲۸ دی حسین خوش‌چهره در قالب برگزیدگان جشنواره جوان ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین ۵۰ تا ۶۰ و فروشنده آن سایت «تیوال» است.

روز چهارشنبه ۲۹ دی علی زندوکیلی ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این کنسرت بین ۳۵ تا ۹۵ هزار تومان است و فروش آن از طریق «ایران کنسرت» انجام می‌شود.

این دوره از جشنواره به تبعیت از دوره قبل، رقابتی نخواهد بود و تنها آلبوم‌های منتشر شده در فاصله مهر سال گذشته تا مهر امسال مورد داوری قرار گرفته و به برگزیدگان جایزه باربد داده می‌شود.

اختتامیه جشنواره نیز روز جمعه اول بهمن ساعت ۱۹ در تالار وحدت خواهد بود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x