تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بودجه برسد «لیگ» برگزار می‌کنیم/ شناسایی قطب‌های پزشکی در کشور

  • کد خبر : 174185
  • 12 دی 1395 - 13:26

محمدمهدی قاسمی با اشاره به رویکردهای شبکه «شما» و اینکه قرار است سریال هم در این شبکه تولید شود یا خیر عنوان کرد: در حال حاضر شبکه «شما» زیر نظر معاونت امور استان هاست و این معاونت مرکز سیمای استان ها را دارد که تولید سریال بر عهده این مرکز است و تولیدات این مرکز روی آنتن شبکه «شما» می رود.

به گزارش کمال مهر به نقل از مهر؛ محمدمهدی قاسمی با اشاره به رویکردهای شبکه «شما» و اینکه قرار است سریال هم در این شبکه تولید شود یا خیر عنوان کرد: در حال حاضر شبکه «شما» زیر نظر معاونت امور استان هاست و این معاونت مرکز سیمای استان ها را دارد که تولید سریال بر عهده این مرکز است و تولیدات این مرکز روی آنتن شبکه «شما» می رود.

وی درباره بودجه این شبکه یادآور شد: از آنجایی که ما از مراکز استانی تغذیه می شویم و به نوعی تولیدات آنها را پخش می کنیم و حتی خود ما آثاری را به آنها سفارش می دهیم، خودمان چندان درگیر تولید و بودجه نمی شویم.

مدیر شبکه «شما» در ادامه درباره رویکردهای موسیقایی این شبکه اظهار کرد:  ما برنامه هایی مثل «ترانه باران» را داریم که در آن قطعات محلی مناطق مختلف و همچنین قطعات پاپ پخش می شود و به تازگی هم خواننده های موسیقی نواحی مختلف به برنامه می آیند و به صورت زنده آثار خود را اجرا می کنند.

قاسمی درباره برنامه های جدید شبکه توضیح داد: به فراخور بودجه ای که به ما برسد می توانیم برنامه ریزی کنیم، به طور مثال اگر به زودی بودجه ای به ما برسد ما طرح هایی برای راه اندازی لیگ های مختلف داریم. ما قرار است یک لیگ علمی راه بیندازیم و افراد نخبه در استان ها با یکدیگر به رقابت بپردازند و بعد به مرحله کشوری برسند. در حوزه ورزش نیز لیگی با عنوان «پنج به علاوه یک» داریم که مخاطبان در حوزه والیبال با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین بنا داریم تغییراتی را در برنامه «شمعدونی» داشته باشیم. یکی از اهداف ما این است که از طریق این برنامه قطب های پزشکی را در کشور به مردم بشناسانیم و نشان دهیم که هر شهر در کشور در چه حوزه پزشکی مشهور است. این پتانسیل را برای محصولات هر استان کشور هم در نظر داریم که باید با هر استان کشور مذاکراتی داشته باشیم.

قاسمی در پایان گفت: ما پیش از این برنامه ای را با عنوان «کرسی» داشتیم که دوباره در نظر داریم آن را ظرف یک ماه آینده به تولید برسانیم و رضا رفیع اجرای آن را بر عهده خواهد داشت.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x