تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

وضعیت نقل و انتقال سردار آزمون از زبان مدیر برنامه های وی

  • کد خبر : 173623
  • 02 دی 1395 - 9:44
وضعیت نقل و انتقال سردار آزمون از زبان مدیر برنامه های وی

مدیربرنامه های ستاره ایرانی روستوف به تشریح وضعیت لژیونر ایرانی این تیم پرداخت و هدف او را ماندن در روستوف و بازی در لیگ اروپا خواند.

گروه ورزش «کمال مهر»، به نقل از اکسپرس، در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره پیشنهادات تیم های اروپایی به سردار آزمون شنیده شده است و خیلی ها منتظر هستند این مهاجم قابل ایرانی را در تیم های بزرگ ببینند.مهدی حجت علی درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت:‌ چیزی که درباره آزمون می توانم بگویم این است که او در زمستان روستوف را ترک نخواهد کرد. او تنها فکر خود را معطوف به درخشش در لیگ اروپا و لیگ روسیه کرده است تا  بتواند نتیجه خوبی در پایان فصل با روستوف کسب کند. سردار باید اول خودش را در لیگ روسیه اثبات کند و در ادامه به فکر حضور در تیم های بزرگ اروپایی باشد. به همین خاطر آزمون فقط به بازی در لیگ روسیه و موفقیت در روستوف فکر می کند.

حجت علی همچنین درباره وضعیت سعید عزت‌الهی، دیگر بازیکن ایرانی روستوف گفت: امکان دارد او در زمستان روستوف را ترک کند. منتظر هستیم ببینیم چه سرنوشتی در انتظار اوست. سعید بازیکن تیم ملی ایران است و برای اینکه جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کند، نیاز دارد به صورت مداوم در تیم باشگاهی بازی کند. شرایط اصلی ما این است که او بتواند در تیم جدید خود به صورت مداوم بازی کند. مهم نیست روسیه باشد یا لیگی دیگر در اروپا.

روستوف با حضور در رده سوم گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا، به لیگ اروپا رفته است و در این مرحله باید با اسپارتاپراگ دیدار کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x