تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شورای شهر کرج مخالف جدا شدن فردیس از کرج هستند

  • کد خبر : 173592
  • 01 دی 1395 - 10:41
شورای شهر کرج مخالف جدا شدن فردیس از کرج هستند

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه جدایی فردیس از کرج سبب ضرر در خدمات شهری این شهرستان می‌شود،گفت: تمامی اعضای شورای شهر با مطالعات کامل مخالف این طرح هستند.

به گزارش گروه استانی «کمال مهر»؛ رضا شریفی اظهار داشت: بحث جدا شدن شهرستان فردیس از کرج در سال ۹۲۲  و در پایان دولت دهم و در هیئت وزیران مصوب شد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه  نمایندگان مردم می‌توانند از طرف آنها تصمیم‌گیری کنند، افزود: به همین سبب نمایندگان در برابر مواردی که به زیان مردم باشد مانند مصوبه جدا شدن فردیس از کرج عکس‌العمل نشان می‌دهند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرج با اشاره به بخش سیاسی و اداری شهرستان فردیس گفت: در این بخش اگر رتبه استان بالاتر رود سبب  دریافت خدمات و بودجه‌ از دولت  برای استان می‌شود.

شریفی با بیان اینکه به وجود آمدن واحدهای اداری و سیاسی در فردیس منشا خدمات بیشتر به مردم می‌شود، ادامه داد: این امر سبب کاهش تردد بین شهری، کاهش ترافیک، صرفه جویی در هزینه و کاهش آلودگی هوا می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرج در ارتباط با مسائل شهری و خدمات شهری کرج گفت: کرج یک شهر یکپارچه با تنوع قومی بسیار زیاد است و جزو ۷ کلانشهر کشور به شمار می‌رود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان فکر می‌کنند با تکه تکه کردن این کلانشهر سود بسیار زیادی به دست می‌آورند، اظهار داشت: یکپارچه بودن خدمات شهری کرج منشا خدمات بسیار به مردم می‌شود که سبب  سود فراوان شده که در غیر این صورت مردم متحمل ضرر می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرهای محمدشهر و کمالشهر با وجود پتانسیل‌های بالای خدمات شهری نتوانسته‌اند توقعات مردم را فراهم سازند، ادامه داد: تبعات  این شهرها با چنین تدابیری سبب سرریز  شدن به سمت شهر کرج و در نتیجه کاهش خدمات کرج می‌شود.

شریفی با بیان اینکه عده‌ای فکر می‌کنند جدا شدن فردیس از کرج بر روی شورای شهر تاثیر دارد، افزود: چه فردیس از کرج جدا شود چه نشود طبق مصوبه هیئت وزیران  همان ۱۳ نفر تعداد اعضای شورای شهر است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه جدایی فردیس  از کرج سبب ضرر در خدمات شهری این شهرستان می‌شود،گفت: در تهران طبق مصوبه هیئت دولت، شمیرانات و شهرری دارای یک فرمانداری مستقل هستند ولی از نظر خدمات شهری و شهرداری جزو محدوده شهر به شمار می‌روند که این کار بسیار با درایت و درست است.

شریفی با تاکید بر اینکه این مصوبه را یکی از مصوبات بسیار بد و خطرناک در حق مردم فردیس می‌دانم، گفت: تا این لحظه شهادت می‌دهم در شورای شهر بحث منطقه‌ای وجود نداشته است.

عضو شورای شهر ادامه داد: تمامی اعضای شورای شهر با مطالعات کامل مخالف این طرح هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

منبع:تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x