تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

درمان پروستات با لیزر + تصاویر

  • کد خبر : 173572
  • 01 دی 1395 - 20:04
درمان پروستات با لیزر + تصاویر

استفاده از اشعه لیزر در کنار داروی باکتریایی، در درمان سرطان پروستات بسیار موثر است و کم خطرترین روش درمان به شمار می آید.

 گروه سبک زندگی «کمال مهر»جراحان، درمان جدید سرطان پروستات را نقطه تحول حقیقی درمان این بیماری می دانند.

تصویر مرتبط

در بسیاری از کشورهای اروپائی، برای درمان سرطان پروستات، از اشعه لیزر در کنار داروئی که از باکتری های اعماق دریا گرفته شده استفاده می شود و اینگونه عوارض جانبی آن را تا حد ممکن کم می کنند.

گزارش ها حاکیست؛ برای انجام این تحقیق، ۴۱۳ مرد مبتلا به سرطان پروستات با این روش درمان شدند و دیگر اثری از سرطان در نیمی از این افراد وجود نداشت.

گفتنی است؛ پیش از این برای درمان بیماران از جراحی یا پرتودرمانی استفاده میشد، که این روش ها با عوارضی نظیر ناتوانی جنسی یا بی اختیاری ادرار همراه بود و در حدود ۹ نفر از هر ۱۰ بیماری که با این روش ها درمان میشد دچار اختلال نعوظ میشد.

به همین دلیل بسیاری از بیماران، از درمان با این شیوه های درمانی طفره می رفتند در نتیجه اندازه تومورها، به سرعت رشد می کرد.

نتیجه تصویری برای درمان پروستات

پروفسور” مارک امبرتون” استاد دانشگاه لندن معتقد است؛ روش جدید، که همان استفاده از باکتری اعماق دریا است همه چیز را تغییر داد و نگرانی بیماران پروستات را برطرف کرد؛ زیرا باکتری های موجود در اعماق دریا نمی تواند سمی باشند و یا عوارضی به همراه داشته باشند.

پزشکان برای درمان، ده فیبر نوری وارد پروستات کردند به دنبال آن داروی باکتریایی فعال می شود و سلول های سرطانی را از بین می برد.

از نتایج مهم درمان با داروی باکتریایی این است که ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ  بیش از سه ماه طول نمی کشد و دیگر اثری از عوارض جانبی مصرف دارو مشاهده نمی شود.

منبع: عصرایران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x