تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تصاویر/ شب یلدا همراه با سالمندان کرجی

  • کد خبر : 173492
  • 30 آذر 1395 - 12:50
تصاویر/ شب یلدا  همراه با سالمندان کرجی

تصاویر زیر مربوط به برگزاری مراسم یلدا برای عزیزان سالمند در یکی از آسایشگاه های کرج است.اینجا سرای سالمندان است. سالمندانی که شاید هر کدام از آنها شب های یلدای زیادی را دیده اند و در کنار عزیزانانشان به صبح رسانده اند.

به گزارش گروه استانی  «کمال مهر»، یلدای ایرانی، شبی است که در آن به رسم دیرباز تاکنون همه ی اهل خانواده آن را در کنار هم و با برپایی جشن، و تناول میوه، آجیل و هرآنچه که مرسوم است، به  صبح می رسانند. معمولا خانواده در منزل بزرگ تر اقوام جمع می شوند و یلدا می گیرند.

تصاویر زیر مربوط به برگزاری مراسم یلدا برای عزیزان سالمند در آسایشگاه خردمند کرج است.اینجا سرای سالمندان است. سالمندانی که شاید هر کدام از آنها شب های یلدای زیادی را دیده اند و در کنار عزیزانانشان به صبح رسانده اند.

روزگاری جوان بودند و این شب را در خانه بزرگترشان صبح کرده اند. و روزگاری بزرگتر بوده اند و میزبان کوچکترهای فامیل. دست تقدیر و رسم زمانه حالا این ها را در این آسایشگاه در کنار دیگران اما تنها جمع کرده است.
خوب است آنهایی که عزیز سالمندشان در آسایشگاه است و چه آنهایی که نه، در این روزها و شب ها لحظه ای و دقایقی را در کنار این سالمندان چشم به راه بگذرانند.

شاید فردای سالمندی ما هم اینچنین در تنهایی بگذرد. لحظه ای درنگ کنیم.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x