تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

همه برنامه های پرسپولیس در نقل و انتقالات/ بازیکنان مدنظر و رفتنی

  • کد خبر : 173254
  • 24 آذر 1395 - 15:16
همه برنامه های پرسپولیس در نقل و انتقالات/ بازیکنان مدنظر و رفتنی

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در حالی دو هفته دیگر به پایان می رسد که بازار شایعات نقل و انتقالاتی در اطراف سرخپوشان پایتخت داغ است.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛،سرخپوشان پایتخت قبل از پایان نیم فصل اول تکاپوی خود را برای خرید بازیکنان مدنظر برانکو آغاز کردند و قصد دارند تا برای بازیهای لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بازیهای لیگ برتر تیم خود را تقویت کنند.
فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال هنوز آغاز نشده است که جدایی احمد نوراللهی و آرام طبع قطعی شده است اما وضعیت امید عالیشاه و محمد انصاری برای فصل بعد مشخص نشده است.
احمد نوراللهی به علت گذراندن خدمت سربازی باید از ۷ دی ماه در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود. وی با کسر خدمت سربازی مواجه است و بعد از گذراندن ۷ ماه خدمت سربازی می تواند به تیم پرسپولیس برگردد.
امید عالیشاه هم همانند احمد نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی باید به تیم تراکتورسازی بپیوندد اما تاکنون وضعیت خود را مشخص نکرده است.
محمد انصاری مدافع پرسپولیس هم به علت عملکرد درخشان خود با پیشنهاد نجومی یک تیم چینی مواجه شده است اما برانکو مخالف جدایی این بازیکن است. البته برانکو دیروز از مواضع خود کوتاه آمد و اعلام کرد باشگاه به خاطر منافع خود هر تصمیمی بگیرد قبول می کند.
آرام طبع هم به علت نیمکت نشینی خواستار جدایی از سرخپوشان پایتخت شده است و برانکو هم مخالفتی نکرده است.
گفته می شود قرار است آرام طبع با دانشگر بازیکن نفت تهران معاوضه شود.
بازیکنان اوکراینی پرسپولیس هم نتوانستند رضایت برانکو را جلب کنند. براین اساس اگر مسئولان پرسپولیس بازیکن با کیفیت خارجی پیدا کنند به احتمال زیاد این دو بازیکن از پرسپولیس جدا می شوند.
پرسپولیس با جدایی نوراللهی، آرام طبع، عالیشاه و دو بازیکن اوکراینی در پستهای دفاع،خط میانی و حمله بازیکن باید جذب کند.
براین اساس سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی گزینه مدنظر برانکو در نیم فصل اول است. البته این بازیکن اعلام کرده اولویتش بازی در اروپا است همچنین باشگاه تراکتورسازی قصد دارد این بازیکن را حفظ کند. بنابراین باید دید شاه ماهی نقل وانتقالات در نیم فصل دوم پیراهن چه تیمی بر تن می کند.
شنیده حاکی از آن است که سیامک کوروشی و محمد دانشگر ،پورقاز، طیبی  رحیم زهیوی ، حسن بیت سعید ، گادوین منشا، داریوش شجاعیان ، سیاوش یزدانی ، سروش رفیعی و بازیکنان خارجی آسیایی گزینه های مدنظر برانکو در فصل نقل و انتقالات هستند.
به هر حال باید دید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی می تواند بازیکنان مدنظر برانکو جذب کند یا نه!
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x