تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

مخالفان ولی فقیه مخالفان انقلاب هستند/ هنوز برخی از مسئولین نسبت به فتنه ۸۸ موضع ندارند/ برجام مکر و حیله آمریکا را ثابت کرد

  • کد خبر : 173140
  • 23 آذر 1395 - 16:06
مخالفان ولی فقیه مخالفان انقلاب هستند/ هنوز برخی از مسئولین نسبت به فتنه ۸۸ موضع ندارند/ برجام مکر و حیله آمریکا را ثابت کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امریکا را اولین و بزرگترین دشمن انقلاب و اسلام دانست و گفت: دشمنی امریکا برای ما و ملت کاملا روشن است حتی بخشی از مردم که تردید داشتند در موضوع برجام و مسئله هسته ای و مکر دشمن برایشان روشن و شفاف شد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از  پاسرو؛ سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی بزرگ ۱۵ هزار رزمنده استان گلستان که ذیل اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان در گنبدکاووس در حال برگزاری است، گفت: وحدت نشان دهنده این است که انقلاب مربوط به همه اسلام است نه یک فرقه و نه یک مذهب؛ در واقع وحدت برای جلوگیری از شیطنت های است که برخی در تلاش آن هستند.

وی افزود: تحقق اهداف انقلاب بدون مجاهدت و شهادت و خون دادن و بدون وحدت کلمه میسر نمی شود و خدا را شاکریم که ملت ما تا کنون در این عرصه و در این مسیر الهی موفق بوده و نتایج و دستاوردهایی بالایی نیز داشته اند که شاهد آن هستیم.

سردار جعفری تأکید کرد: نصرت و امداد الهی با وجود شیطنت های دشمن، مهمترین شاخصی است که نشان می دهد ملت بزرگ ایران اسلامی حرکت خود را درست انجام می دهد، خدا را بر این همه نعمت هدایت الهی شکر می کنیم.

نمی توان با موضع گیری های کلان و بی خاصیت از انقلاب دفاع کرد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در هر مقطعی از انقلاب اسلامی دشمنی ها بیشتر می شود، متذکر شد: هر چه از انقلاب می گذرد، ایستادگی در راه آن و ماندن در صراط مستقیم انقلاب پیچیده تر و سخت تر می شود و دشمنی های دشمنان نیز قوت می گیرد، در این اوضاع پیچیده توجه به براهبردهای انقلاب مهم ترین معیار است؛ ما نمی توانیم با موضع گیری های کلی و کلان و بی خاصیت از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: اولین شرط طی کردن مسیر انقلاب اسلامی به صورت درست، و پا گذاشتن در راه شهیدان در این است که دشمنان انقلاب اسلامی و مخالفین انقلاب اسلامی را بشناسیم، تا می گوییم دشمن ابتدا آمریکا به ذهن می آید این تصور درستی است آمریکا بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ است.

به زودی شاهد تحقق شعار «مرگ بر آمریکا» خواهیم بود/ برجام مکر و حیله آمریکا را ثابت کرد

پس از این سخنان سردار جعفری فریاد شعار مرگ بر آمریکا در سالن پیچید که با واکنش وی همراه و شد و گفت: ان شاالله این شعار به زودی محقق خواهد شد، شواهد و قرائن آن پیداست و به تدریج این اتفاق به وقوع می پیوندد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا برای ما روشن است خدا را شکر می کنیم که اکثریت قاطع ملت ایران به دشمنی های آمریکا آگاه است، بخشی از مردم که در این دشمنی تردید داشتند نیز در موضوع برجام و مذاکرات هسته ای به خوبی این مکر و حیله را درک کردند و بی اعتمادی به امریکا برای همه روشن شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این پرس که خطر و تهدید اصلی علیه انقلاب در این روزها چیست؟ عنوان کرد: در دهه اول انقلاب جنگ سخت و تهدیدهای امنیتی اولویت بود اما امروز شیوه دشمنی تغییر کرده است، مقام معظم رهبری در سالهای اخیر دائما از نفوذ و اطاعت نکردن از دشمن(جهاد کبیر) اشاره می فرمایند، اینها اصی ترین تهدیدهاست.

ولی فقیه محور وحدت در انقلاب اسلامی است

سردار جعفری با تأکید بر اینکه هر امر مهمی یک محور می خواهد، افزود: ولایت فقیه محور اصلی وحدت در انقلاب اسلامی است، راهنما و هدایتگر و رهبر این انقلاب عظیم الهی «ولی فقیه» است، در اطااعت کردن از مراجع تقلید و فقه و اصول مراجع دیگری هم هستند ولی جایگاه ولی فقیه برای هدایت انقلاب و هدایت جامعه در مسیر درست به خصوص در ابعاد سیاسی است.

غیر از دشمنان تابلو دار خارجی دشمنان داخلی را بشناسیم/ انقلاب از دشمنان و مخالفین داخلی لطمه بیشتری می بیند

وی تصریح کرد: ما برای اینکه دشمنان انقلاب اسلامی را بشناسیم و بتوانیم نام خود را مجاهد و مدافع انقلاب بگذاریم باید غیر از دشمنان تابلودار خارجی دشمنان داخلی را بشناسیم چرا که همه انقلاب های دنیا و انقلاب ما بیش از اینکه از دشمنان خارجی مثل عربستان منفور و آمریکای جنایتکار لطمه ببیند از دشمنان داخلی لطمه می بیند، از مخافین داخلی لطمه می بیند، این ها نه سخن من بلکه فرمایشات حضرت امام(قدس سره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: انقلاب اسلامی نگران دشمنان داخلی و مخالفت های داخلی است، انقلاب ها همیشه از درون صدمه می بینند، دشمنی های دشمنان بیرونی مانند آمریکا تهدیدی علیه امنیت و تمامیت ارضی کشور بود اما برای انقلاب اسلامی تهدید نبود چه بسا به فرصت بزرگ طلایی برای صدور انقلاب تبدیل شد.

وی ادامه داد: این نهضت بیداری که در جهان در حال گسترش است و این اعتراض هایی که به نظام سلطه انجام می گیرد برگرفته از شعاع نورانی انقلاب اسلامی است، پس تهدید دشمنان خارجی تهدید برای انقلاب نیست تهدید اصلی مخالفت های داخلی است اینها باید مورد توجه مدافعین انقاب و نظام باشد.

سردار جعفری گفت: شاید در ذهن ها منظور از مخالفین داخلی ضدانقاب های مسح یا سلطنت طلب ها و یا منافقین و گروه های سازمان یافته متصور شود اما باید دقت بیشتری کنیم، بصیرت سیاسی و دینی برای همین است تا مخالفین داخلی این انقلاب عظیم را بهتر بشناسیم.

ضدانقلاب های مسلح برای ما عددی نیستند

وی تصریح کرد: منظور از مخالفین داخلی مخالفت های سازمان یافته مسلحانه نیست، اینها عددی نیستند، بحمدالله نیروهای نظامی جان بر کف زیادی داریم که تحرکات اینها را در نطفه خفه می کنند، خظر اصلی چیز دیگری است.

سربازان و فرماندهان میانی جنگ نرم در داخل کشور هستند؛ اینها را بشناسیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این پرسش که تهدید علیه انقلاب اسلامی چیست؟ متذکر شد: مهمترین تهدید علیه انقلاب اسلامی در سه عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در حال وقوع است این همان جنگ نرمی است که در آن قرار داریم، بخشی از این جنگ نرم از سوی دشمنان خارجی برنامه ریزی و پشتیبانی می شود ولی سربازان و فرماندهان میانی آن در داخل هستند، باید اینها را بشناسیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی انقلاب با آن دسته افراد و گروه هایی است که چه در مقام مسئول و چه در مقام مردم عادی در این انقاب وحدت شکنی می کنند، وحدت شکنان در مسائل مذهبی و سیاسی باید شناسایی شوند.

مخالفین ولی فقیه وحدت شکن سیاسی هستند/ تعیین کننده مسیر انقلاب ولایت فقیه است

سردار جعفری گفت: وحدت شکن سیاسی کسی است که با محور وحدت یعنی «ولی فقیه» مخالفت می کند، ولی فقیه بر اساس قانون اساسی هدایت کننده مسائل مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و دیگر مسائل است اوست که باید حرفش فصل الخطاب و تعیین کننده مسیر انقلاب اسلامی باشد.

وی تأکید کرد: هر کس، هر گروه و هر جریان سیاسی که با جهت گیری هایی که شخص ولی فقیه تعیین می کنند مخالف باشد، هر کس هر کس که با فرماندهی و با خط مشی های تعیین شده و اعلام شده ولی فقیه مخالفت کند وحدت شکنی کرده است.

بعضی مخالفت با ولایت فقیه را به عمل رساندند/ مخالفان ولی فقیه مخالفان انقلاب هستند/ موضع ما در مقابل مخلفان ولایت شفاف است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: بعضی حتی مخالفت با ولایت فقیه را ضمن اعلام نظر به عمل هم می رسانند، البته مقام معظم رهبری خودشان فرموده اند اعلام نظر اشکالی ندارد هر چند برای مدعیان انقلاب مداری این هم خالی از اشکال نیست، کسانیکه برای تحقق افکار خودشان در جهت مخالفت با رهبری برنامه ریزی می کنند وحدت شکن هستند، تعیین کننده مسیر انقلاب ولایت فقیه است لذا مخالفان ولی فقیه مخالفان انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: همه اقوام و همه مذاهب چنانچه این مسیر(ولایت فقیه) را قبول داشته باشند در مسیر انقلاب هستند ولی آنهایی که حرف های دیگری غیر از تعیین مواضع رهبری دارند و به طرق مختلف از تریبون ها استفاده کرده و مخالفت خود را بیان می کنند خلاف جهت انقلاب هستند، ما با اینها وحدت نمی کنیم، حتما باید موضع داشته باشیم، انقلابی بودن و انقلابی ماندن به این معناست، به معنای کلی انقلاب انقلاب گفتن که خاصیتی ندارد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: ما مواضع خود علیه مخالفان ولی فقیه را متاسفانه با ملاحظاتی بیان می کنیم، باید موضع خود را شفاف و روشن بکنیم، اگر به دشمنی های این برهه توجه نکنیم آرام آرام ارزش ها و اصول ما و مبانی قرآنی ما را زیر سوال می برند.

در ادامه فرمانده سپاه پاسداران به عده ای اشاره کرد که ادعای انقلاب بودن و همراهی با نظام را می کنند اما آگاهانه یا ناآگاهانه وحدت شکنی می کنند، پس از این سخن رزمندگان حاضر در سالن شعار «مرگ بر منافق فتنه گر» سر دادند که سردار جعفری در پاسخ گفت به حق دارید که این شعار را بدهید.

چرا برخی مسئولین هنوز نسبت به فتنه۸۸ موضع ندارند؟!

وی ادامه داد: برخی مسئولین در کشور ما نسبت به تجزیه تحلیل فتنه۸۸ موضع ندارند، چرا؟! این فتنه بسیار خطرناکتر از جنگ بود، من را به عنوان یک کارشناس دفاعی امنیتی اگر قبول دارید خدمت شما عرض می کنم به هیچ وجه خطر هشت سال جنگ تحمیلی با خطری که فتنه ۸۸ داشت قابل مقایسه نیست و نبوده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از فتنه۸۸ را سرنگونی انقلاب اسلامی و تضعیف نقش ولایت فقیه خواند و گفت: از معجزاتی که در فتنه۸۸ شاهد بودیم حماسه ۹ دی بود که در آستانه آن قرار داریم، در این روز حماسی یکصدا همه مردم به نقش بی بدیل ولایت فقیه پی بردند؛ در این هنگام حضار شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند که سردار جعفری در پاسخ ابراز کرد که باید دقیق بر این شعارها واقف و آگاه شویم و این ضدولایت فقیه را بشناسیم.

سردار جعفری در پایان خاطرنشان کرد: ملاک و معیار ما باید نسبت به انقلابی بودن روشن شود، این جلسات باشکوهی که برای این عزیزان برگزار می شود باید ما را متوجه کند چه گروهی و چه کسانی بدنبال ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی هستند در غیر این صورت گرامیداشت یاد شهید و زیر پا گذاشتن اهداف آنان با هم منافات دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x