تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چهار بار بیهوشی روی ترن هوایی+ فیلم

  • کد خبر : 172559
  • 20 آذر 1395 - 0:45
چهار بار بیهوشی روی ترن هوایی+ فیلم

نوجوانی که برای خود نمایی و اغراق در مقابل خواهرش دست به کاری وحشتناک و خطرناک زد.

به گزارش «کمال مهر»؛پسر نوجوانی که با استفاده از غفلت مسئولین پارک به همراه دوستش سوار ترن هوایی شده بود با انتشار فیلمی از این لحظات هیجان انگیز باعث دردسر خود و مسئولان پارک شد.

این ترن هوایی که در پارک مرکزی مکزیک قرار دارد یکی از مراکز تفریحی جذاب منطقه است و از قضا پسر نوجوان آن را برای خودنمایی و تفریح خود انتخاب می کند. دانیل پس از نشستن روی صندلی ترن هوایی به خیال اینکه با انجام حرکاتی شبیه مردان جوان و مقتدر می تواند خواهر ترسویش را تحت تاثیر قرار دهد، با غرور خاصی دختر وحشت زده را به آرامش و لذت بردن از بازی دعوت می کند، اما پس از گذشت چند دقیقه چهره اش در اثر شدت فشار هوا تغییر شکلی کاملا محسوس و نگران کننده داده و از قضا برای همیشه بوسیله دوربین ثبت و دیدنی می شود. البته شاید اگر فیلمی در کار نبود هیچ کس جز خود پسر بچه از این ضعف با خبر نمی شد، اما حالا با دو میلیون بازدیدکننده فیلم دیگر جایی برای ادعای کودکانه او مقابل خواهرش باقی نماند.

پسر نوجوان در طول زمانی که ترن مشغول بالا و پایین رفتن است، طی چهار بار با هر مرتبه اوج گرفتن قطار در حالت خاصی شبیه بیهوشی رفته و پس از پایین آمدن مجددا به حالت طبیعی بر می گردد. منتقدین زیادی پس از دیدن این فیلم از سن کم پسر بچه شکایت کرده و گفتند که نباید بچه ای در این سن اجازه سوار شدن در ترنی به این خطرناکی را  داشته باشد، چه بسا در اثر بالا رفتن آدرنالین خون ممکن بود سنکوپ کند و یا حتی عملکرد مغزش مختل شود.

چهار بار بیهوشی روی ترن هوایی+ فیلم
چهار بار بیهوشی روی ترن هوایی+ فیلم
چهار بار بیهوشی روی ترن هوایی+ فیلم

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x