تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

“حاجی” به پولشویی متهم شد!

  • کد خبر : 172674
  • 20 آذر 1395 - 16:35
“حاجی” به پولشویی متهم شد!

پای حاجی فوتبال جهان نیز به پرونده پولشویی و فساد در فوتبال باز شد.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛، در ادامه اعلام اسامی افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال و پولشویی، این بار قرعه به نام جورج حاجی اسطوره فوتبال کشور رومانی و بازیکن پیشین تیم های بارسلونا و رئال مادرید افتاد.

براین اساس، حاجی مبلغ یک میلیون یورو از انتقال کریستین مانیا پدیده ۱۹ ساله فوتبال کشور رومانی را به جیب زد و به طور رسمی نام خود را در فهرست اسامی افراد مرتبط با پولشویی قرار داد.

در حالی که در آن زمان ارزش مانیا حداکثر ۳۰۰ هزار یورو برآورد می شد، وی با قراردادی به ارزش ۲٫۵ میلیون یورو راهی یک تیم قبرسی شد و به همین خاطر این موضوع در همان زمان نیز بسیار عجیب به نظر می رسید.

همچنین این قرارداد به صورت پنهانی به ثبت رسید و هیچ اعلام رسمی درباره آن در کار نبود.

برای جا به جایی این بازیکن کم سن و سال نیز هیچ گونه مدارک رسمی در اختیار نیست و از آنجایی که حاجی در انتقال بازیکن ۱۹ ساله نقشی کلیدی داشت، به همین علت متهم به پولشویی شده است.

علت این اتهام نیز بدهی ۴٫۴ میلیون یورویی آکادمی فوتبال جورج حاجی در آن زمان است و پیش بینی می شود که مبلغ ۱ میلیون یورو برای پرداخت بدهی یاد شده به اسطوره فوتبال رومانی رسیده باشد.

گفتنی است که کریستین مانیا تمایلی به اظهار نظر در رابطه با این موضوع ندارد و آکادمی فوتبال جورج حاجی نیز با انتشار بیانیه ای همه اتهامات را تکذیب کرده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x