تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

تیم پزشکی ایران حرف اول را در دنیا می زند

  • کد خبر : 172355
  • 17 آذر 1395 - 22:23
تیم پزشکی ایران حرف اول را در دنیا می زند

توانمندی و مهارت‌های فراوان پزشکان ایرانی توانست بهداد سلیمی را برای المپیک ۲۰۱۶ آماده کند.

به گزارش«کمال مهر»؛در مراسم بر فراز کوه آسمان که در خصوص مرور تجربه‌های پزشکی ورزشی، درمان و توانبخشی بهداد سلیمی برای المپیک ۲۰۱۶ در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز برگزار شد، علیرضا پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: ورزش در قسمت همگانی و چه در قسمت حرفه‌ای ارتباط تنگاتنگی با جامعه پزشکی دارد.
وی اظهار داشت: برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها ورزش و فعالیت بدنی مناسب نقش موثری ایفا می‌کند و در آسیب آسیب‌دیدگی‌های ورزشی نیز لزوم همکاری تیم پزشکی با جامعه ورزشی ضرورت پیدا می‌کند.
تیم پزشکی ایران حرف اول را در دنیا می زند
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: با توجه به آسیب‌دیدگی‌هایی که برای بهداد پیش آمده بود حداقل یک سال زمان لازم داشت تا وی بهبود پیدا کند همچنین صحبتهایی برای انجام اقدامات درمانی بهداد در خارج از کشور به عمل آمده بود.
پیوندی افزود: با وجود اینکه شرایط برای عزیمت بهداد به خارج از کشور مهیا بود، با این وجود پزشکان و کادر درمانی ایرانی را انتخاب کرد و خوشبختانه با استفاده از کار تیمی و مشارکت همه جانبه پزشکان مختلف مانند فیزیوتراپ، جراح، روانشناسی و تغذیه در مدت حدود ۶ ماه حال وی بهبود پیدا کرد.
وی تصریح کرد: همچنین رسانه‌ها نیز در مورد وضعیت سلامتی بهداد مرتب پیگیر بودند و بطور مکرر قصد داشتند از آخرین وضعیت سلامتی وی اطلاع پیدا کنند.
تیم پزشکی ایران حرف اول را در دنیا می زند
در ادامه این مراسم شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش بیان کرد: گروه‌های مختلفی مانند وزارت ورزش، روانشناسی ورزشی، رسانه‌ها و خانواده بهداد سلیمی قصد داشتند که بهداد را هر چه زودتر برای المپیک ۲۰۱۶ مهیا کنند که در این راستا تلاش شبانه‌روزی و مستمری را انجام دادند و خوشبختانه تلاش آنها به موفقیت ختم شد.
انتهای پیام/
ا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x