تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جوانان کرجی در «گل تپه» اردبیل «گل» کاشتند

  • کد خبر : 171518
  • 06 آذر 1395 - 0:36
جوانان کرجی در «گل تپه» اردبیل «گل» کاشتند

احساس محبت و شادی در کمک به همنوع پدیده ای است که در کمتر جایی از کره زمین در بین مردم آن شاهد هستیم؛ اما ایران و مردمان آن این روحیه را در جهاد متجلی کرده اند.

به گزارش «کمال مهر»؛ محرومیت زدایی و خدمت رسانی  به همنوع از اقداماتی است که  در روحیه مردمان سرزمین من نهادینه شده است.

احساس محبت و شادی در کمک به همنوع پدیده ای است که در کمتر جایی از کره زمین در بین مردم آن شاهد هستیم؛ اما ایران و مردمان آن این روحیه را در جهاد متجلی کرده اند.

در ماه‌های اخیر در روستای گل تپه در شهرستان پارس آباد استان اردبیل شاهد حضور جهادگران جوان کرجی برای رفع محرومیت از این روستا بودیم.

۰۰۵kamalemehr-ir_001

گروه ۶۰ نفری جوانان کرجی با اقدامی جهادی به مدت ۵۱ روز کار شبانه روزی عمرانی و فرهنگی تا حدود زیادی باعث محرومیت زدایی از این روستا شدند.

در کنار اقدامات عمرانی برنامه های فرهنگی و آموزشی یکی دیگر از کارهای محرومیت زدایی از کودکان روستا بود، بازی با بچه ها و آموزش ساخت کاردستی باعث ایجاد انس و الفت بچه های روستا و کشف استعدادهای آنها می شود و بازسازی مدرسه در کنار این فعالیتها بدون شک باعث انگیزه‌ای برای بچه های روستا شده است، تا آینده روشن را برای خود به ارمغان بیاورند.

۰۰۴kamalemehr-ir_003۰۰۷kamalemehr-ir_001

 

مرتضی بیرک آبادی مسئول معاونت سازندگی سپاه امام هادی (ع) کرج در خصوص این اردوی جهادی به خبرنگار«کمال مهر« گفت؛استخر ذخیره آب،سرویس بهداشتی مسجد،حفاری چاه فاضلاب،ساختن خانه نیازمند،بازسازی مدرسه، ساخت غسالخانه خدماتی است که جوانان جهادگر کرجی به این روستا بصورت خالصانه و بدون دریافت ریالی ارائه کرده اند.

۰۰۷kamalemehr-ir_002

بیرک آبادی هزینه خدمات ارائه شده به این روستا را  ۴۵ میلیون تومان عنوان کرد و تصریح کرد: ٩میلیون تومان از این مبلغ توسط سپاه ناحیه امام هادی (ع) پرداخت شده است و مابقی بخش عمده آن توسط خیرین و بخشی هم توسط دستگاه های دولتی کمک دریافت شده است.

 

جهادگران بدون چشم داشت با روحیه جهادی در این اردو شرکت می کنند این مطلبی است که این مسئول جهادی می گوید، اردوها با هدف خود سازی جهادگران در عرصه های تخصصی و در مرحله دوم محرومیت زدایی از مناطقی است که رسیدگی در آن مکان‌ها مناسب نبوده، شکل می‌گیرد.

 

در ادامه گزارش تصویری از خدمات ارائه شده جهادگران کرجی در روستای گل تپه پارس آباد اردبیل را می بینید:

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=171518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x