تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

هشدار صدر به روزنامه هتاک سعودی: از توهین به زائران اربعین عذرخواهی کنید وگرنه دفترتان را می‌بندیم

  • کد خبر : 171101
  • 02 آذر 1395 - 0:01
هشدار صدر به روزنامه هتاک سعودی: از توهین به زائران اربعین عذرخواهی کنید وگرنه دفترتان را می‌بندیم

رهبر جریان صدر عراق خواستار عذرخواهی روزنامه سعودی به زائران اربعین حسینی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛به نقل از شبکه الجدید لبنان، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در واکنش به هتاکی روزنامه سعودی الشرق الاوسط به زائران اربعین حسینی تهدید کرد در صورت عذرخواهی نکردن، دفتر این روزنامه را در عراق خواهد بست.
صدر در پاسخ به پرسش یکی از هوادارانش در خصوص گزارش روزنامه الشرق الاوسط گفت: این سخنی دروغ است؛ به‌خصوص آنکه سازمان بهداشت جهانی نیز آن را تکذیب کرده و این مسأله توهینی به رسانه و اهالی رسانه است.  این سخنان، توهینی وقیحانه به میلیون‌ها نفر است که باید از آن عذرخواهی کنند؛ وگرنه ما خواهان بستن دفتر این روزنامه هستیم.
صدر در ادامه افزود: دولت عراق باید با این جنایت با قاطعیت برخورد کند. اشاعه این چنین سخنانی در راستای سیاست‌های فرقه‌گرایانه‌ای است که دولت سعودی باید با قاطعیت با آن برخورد کند.
روزنامه سعودی الشرق الاوسط روز گذشته در گزارشی که به سازمان بهداشت جهانی آن را نسبت داده بود، در خصوص آنچه “هشدارهای جهانی در خصوص موارد بارداری غیر مشروع در کربلا” می‌نامید، هشدار داده بود. این گزارش الشرق الاوسط در حالی منتشر شد که سازمان بهداشت جهانی این مسأله را تکذیب کرد. همچنین این سازمان با محکوم کردن سوء استفاده از نام این مؤسسه جهانی، تهدید کرد که از ناشران آن (روزنامه سعودی الشرق الاوسط) شکایت خواهد کرد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=171101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x