تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عکس لورفته و جنجالی از حضور ستاره قرمزها در مهمانی آن‌چنانی!

  • کد خبر : 170710
  • 29 آبان 1395 - 2:33

 پس از آنکه روزنامه سان انگلیس عکسی از وین رونی، کاپیتان تیم‌ملی انگلیس و منچستر یونایتد در جشن عروسی منتشر کرد، فدراسیون انگلیس برای ۱۰ بازیکن تیم ملی این کشور مجازات سنگینی را در نظر گرفته است.

 

 

به گفته مهمانان حاضر در این جشن وین رونی در طول جشن اقدام به استفاده از مشروبات الکی می‌کند و تا حدی پیش می‌رود که نمی‌تواند به درستی راه رفته و یا صحبت کند.

 

این اتفاق پس از پیروزی انگلیس مقابل اسکاتلند در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رخ داد. به نظر می‌رسد رونی در این جشن تنها نبوده و دیگر بازیکنان تیم‌ملی انگلیس حضور داشتند.

 

 

اکنون سخنگوی رونی از جانب او عذرخواهی کرده است. او گفت: طبیعتاً وین متأسف است که چنان تصاویری از وی در کنار طرفدارانش منتشر شده است. اگرچه آن روز، روز تعطیلی تمام اعضای تیم و کادر فنی بود اما رونی کاملاً می‌داند که انتشار چنان تصاویر از کسی در جایگاه او ناشایست است. صبح روز گذشته وین به صورت خصوصی با گرث ساوت‌گیت (سرمربی تیم ملی انگلیس) و دان آسوورث صحبت کرد و از آنها عذرخواهی کرد. او حالا می‌خواهد از تمام طرفدارانش به خصوص هواداران جوانش که عکس‌های او را دیده‌اند، عذرخواهی کند.

برچسب ها:
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x