تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بالاترین آمار تلفات سلفی مربوط به کدام کشور است؟

  • کد خبر : 170615
  • 29 آبان 1395 - 1:05
بالاترین آمار تلفات سلفی مربوط به کدام کشور است؟

موسسه Indraprasrha دهلی نو و دانشگاه کارنگی ملون پیتسبورگ آمریکا آماری عجیب از تعداد کشته شده های عکس سلفی در کشور های مختلف منتشر کردند.

به گزارش«کمال مهر»؛با ظهور گوشی های جدید گرفتن سلفی بخش جدانشدنی زندگی کاربران به شمار می رود. عکس هایی که برای تهیه آن کاربر دیگر نیاز به کمک کسی ندارد و در یک لحظه قادر است تصاویر دلخواهش را در هر جا که بخواهد تهیه کند. اما یک مشکل کوچک وجود دارد و آن اینکه با وجود راحتی در خلق چنین عکس هایی در برخی مواقع کاربر با خطراتی نیز روبروست. خطراتی که در برخی مواقع حتی به قیمت از دست دادن جانش تمام می شود.
سلفی خطرناکپ
بر اساس جدیدترین مطالعه انجام شده توسط موسسه اطلاعات Indraprasrha  دهلی نو و دانشگاه کارنگی ملون پیتسبورگ آمریکا،  بالاترین تلفات مربوط به گرفتن سلفی مربوط به کشور هند است. بیشتر از نصف مرگ و میر مربوط به گرفتن سلفی در جهان در هند رخ می دهد. این تحقیق نشان می دهد از تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۴ (۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ) تا سپتامبر ۲۰۱۶ ( شهریور ۱۳۹۵) از ۱۲۷ مورد مرگ ناشی از گرفتن سلفی، ۷۶ مورد آن در این کشور رخ داده است. بعد از هند کشور آمریکا با ۸ قربانی و روسیه با ۶ قربانی در رده های بعدی قرار دارند.

سلفی خطرنک

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x