تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

واکاوی دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال/ سابقه بعضی آبی‌ها خراب است!

  • کد خبر : 170302
  • 27 آبان 1395 - 0:52

در حالی که برخی زمین ناهموار، تمرین یا فشار زیاد را دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال می‌دانند، واکاوی این موضوع، نشان از مورد دیگری دارد.

به گزارش گروه وبگرد«کمال مهر»؛؛  مصدومیت کاوه رضایی با وجود آنکه مصدومیت بزرگی نبود و رضایی احتمالا به زودی به تمرینات و مسابقات استقلال بازمی گردد اما موجی از نگرانی و پرسش را در میان هواداران این باشگاه به راه انداخت که اشکال کار کجاست که این تیم این همه مصدوم دارد.

برخی‌ها بدنسازی استقلال و بعضی‌ها هم زمین ناهموار تمرین و یا فشار تمرینات را دلیل این همه مصدومیت عنوان کردند که شاید همه آنها درست باشد و یا تمام این موارد تاثیر داشته باشند اما واقعیت این است که مصدومیت های بازیکنان استقلال پیش از ورود به تمرینات هم قابل پیش بینی بود و استقلال روی خریدهای ابتدای فصل  این ریسک را پذیرفته بود.

واکاوی دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال/ سابقه بعضی آبی‌ها خراب است!

در مورد آسیب دیدگی بازیکنان باید تاکید کرد که سابقه مصدومیت بسیار مهم است و البته باشگاه استقلال در خریدهای ابتدای فصل به این موضوع توجه نکرد تا امروز با این مشکل مواجه شود. این در حالی است که استقلال یکی از بهترین تیم‌های پزشکی را در لیگ دارد که اگر چنین نبود امروز نیمی از بازیکنان استقلال احتمالا مصدوم بودند.

منبع:مهر
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x