تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

ترامپ عاشق “فست فود” است+ تصاویر

  • کد خبر : 170545
  • 27 آبان 1395 - 23:58

شخصیت های سیاسی، ورزشی و هنری در جهان تاثیرات مختلفی بر مردم و جوان ها می گذارند و باید سعی کنند عادات صحیحی در زندگی را دنبال کنند اما وقتی یکی از آنها عادات نادرستی دارد می تواند موجی از جوان ها را درگیر کند.

به گزارش«کمال مهر»؛؛پزشکان آمریکایی هشدار می دهند علاقه شدید رئیس جمهور جدید ایالات متحده به خوردن فست فود بویژه انواع همبرگر، مرغ سوخاری و پیتزا می تواند سبب الگو برداری اشتباه کودکان و نوجوانان از رژیم غذایی او و گسترش موج علاقه به خوردن غذاهای ناسالم در مدارس و کلاً جامعه آمریکا شود.
ترامپ عاشق
گفتنی است، نوجوانان معمولاً از شخصیت های مشهور جهانی الگو برداری می کنند و عادت های غذایی ناصحیح ترامپ می تواند سبب تمایل به خوردن غذاهای حاضری و فاقد ارزش تغذیه ای در میان این گروه آسیب پذیر شود.
ترامپ عاشق
ترامپ برخلاف اوباما و همسرش که عادت به خوردن غذاهای سالم داشتند و برنامه های متنوعی برای ترویج خوردن غذاهای مفید برای بدن داشتند به شدت به خوردن غذاهای ناسالم علاقه دارد و عکس های او در حال خوردن محصولات دو شرکت مک دونالد و کی اف سی در بیشتر رسانه ها به چشم می خورد.
در حالی که این روزها چاقی به یک بحران در ایالات متحده و بویژه بین جوانان تبدیل شده است و جمعیت زیادی از آمریکایی ها بر اثر پرخوری دچار چاقی، ابتلا به دیابت و سایر بیماری های مزمن مقاوم به درمان شده اند سیاست های حزب جمهوری خواه که دارد روی کار می آید تفاوت های عدیده ای با سیاست های حزب دموکرات در زمینه مبارزه با چاقی و اصلاح الگوی مصرف غذا توسط شهروندان آمریکایی دارد.
ترامپ عاشق
دولت فعلی  آمریکا سالانه هزینه های هنگفتی راصرف مبارزه با بیماری های زمینه ای در اثر چاقی و داروها و ترویج فرهنگ خورن غذاهای سالم کرده است و کارشناسان نگران هستند دولت آینده میراث اوباما را نابود کند.
اکنون در ایالات متحده  برخی از شرکت های سازنده غذاهای صنعتی از جمله مک دونالد و کی اف سی در مواد اولیه محصولات آنها بویژه گوشت و سبزیجات آنتی بیوتیک به میزان زیاد استفاده شده است و این مواد آلوده وارد بدن مصرف کننده ها می شود، مقامات بهداشتی نمی دانند رویکرد دولت جدید با توجه به علاقه آقای ترامپ به خوردن فست فود چه خواهد بود.
ترامپ عاشق
اکنون تلاش های فراوانی برای مقابله با مصرف فست فود بویژه در مدارس آمریکا صورت گرفته و دستگاه های نوشابه ساز و نیز سیب زمینی سرخ کرده از وعده غذایی دانش آموزان در مدارس حذف شده است.
منبع:Dailymail
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x