تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

صدای شکستن نظام لیبرال دمکراسی شنیده می شود

  • کد خبر : 169827
  • 24 آبان 1395 - 12:06
صدای شکستن نظام لیبرال دمکراسی شنیده می شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تمام نشانه هایی که در فروپاشی کمونیست شاهد بودیم را اینک در غرب مشاهده می کنیم و مردم مصمم تر از گذشته به دنبال تحقق دمکراسی واقعی در جهان هستند.

به گزارش «کمال مهر»؛ نشست خبری سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در سالن شهید آوینی مرکز بسیج سازمان صداوسیما آغاز شد.

این نشست به منظور تشریح برنامه ها و فعالیت های متعدد و متنوع بسیجیان در زمینه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی، هنری و … در ده ها هزار پایگاه بسیج سراسر کشور و همچنین اعلام عملکرد بسیج به افکار عمومی با حضور رسانه های داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

سردار نقدی در این نشست خبری با بیان اینکه از یک سو شاهد پیشرفت،مقاومت،انسجام نظام جمهوری اسلامی و نقش مقاومت اسلامی و از سوی دیگر شاهد مقاومت در مقابل زور و ظلم مستکبران در منطقه هستیم، گفت: ان شالله با انسجام مردم انقلابی شاهد رهایی ملت ها از دست متجاوزان خواهیم بود و می توانیم مشت محکم و ضربه مهلکی به دهان استکبارجهانی بزنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد فروپاشی اردوگاه غرب و استکبار جهانی هستیم و تمام نشانه هایی که در فروپاشی کمونیست شاهد بودیم را اینک در غرب مشاهده می کنیم و مردم مصمم تر از گذشته به دنبال تحقق دمکراسی واقعی در جهان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هفته بسیج را تا انقلاب حضرت مهدی ادامه خواهیم داد و این نهضت ادامه پیدا خواهد کرد و عنوان هفته بسیج امسال را هفته بسیج انقلابی و خدمت گزاری نام گذاری نموده ایم.

سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای مادی و معنوی بسیاری را به همراه داشته است و ما خوبی ها و پیشرفت های بسیار و فراوانی را از انقلاب اسلامی دریافت کرده ایم.

وی ابراز داشت: مردمی که در جبهه های لبنان، عراق و فلسطین مسیر مقاومت را تجربه کرده و آزمایش شده اند و این مسیر را تا پاک کردن لوس وجود مستکبران ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در شب اربعین حسینی، مراسم تجلیل از خانواده های مدافعان حرم برگزار می شود، اضافه کرد: بسیج یک برنامه نمادین برای روز اربعین برای بسیجیان و برنامه پزواک ندای حضرت زینب(س) را برگزار می کند.

منبع: دانا

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=169827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x