تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرقت های مسلحانه توسط سارقان ۲۰۶ سوار/ پلیس تصاویر شکارچیان بی‌رحم را منتشر کرد

  • کد خبر : 169862
  • 24 آبان 1395 - 16:58
سرقت های مسلحانه توسط سارقان ۲۰۶ سوار/ پلیس تصاویر شکارچیان بی‌رحم را منتشر کرد

تبهکارانی که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی«کمال مهر»؛، در ساعت ۲۳:۰۰ ، بیست و هفتم مهر ماه ، فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی اعلام داشت که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ مورد سرقت مسلحانه و همچنین آزار و اذیت قرار گرفته و سارقین وی را در تاریکی شب ، در اتوبان خلیج فارس از ماشین پیاده و از محل متواری شدند .
پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “سرقت مسلحانه” و به دستور قاضی رحمتی ، رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهر آفتاب ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
سرقت های مسلحانه توسط سارقان 206 سوار/ پلیس تصاویر شکارچیان بی‌رحم را منتشر کرد
اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” ساعت ۲۱:۰۰ بیست و هفتم مهر ماه ، جهت ارسال چند تخته فرش ، به پایانه ی مسافربری جنوب رفته و پس از تحویل کالا از ترمینال خارج و به قصد مراجعت به محل کار خود در محدوده میدان منیریه ، سوار یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ شدم ؛ ابتدا قصد داشتم تا در صندلی شاگرد راننده ( صندلی جلو ) بشینم اما بر روی صندلی یک کارتن قرار داشت . هنگام سوار شدن به صندلی عقب خودرو ، جوان دیگری نیز به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بود ؛ کمتر از یک دقیقه از حرکت ماشین نگذشته بود که سرنشین صندلی عقب ، از پشت صندلی راننده اقدام به خارج کردن یک قبضه اسلحه کمری کرد و بعد با تهدید اسلحه به من گفت : “سرت را پائین بیاور” و در ادامه ، با تهدید یک قبضه چاقوی بزرگ ، اقدام به بستن دستان و چشمانم کرد ؛ این شخص در حالیکه چاقو را زیر گلویم گذاشته وفشار می داد ، گوشی تلفن همراه ، عابربانک و رمز آن ، ساعت مچی و ۳۸۰ هزار وجه نقد مرا سرقت کرد اما با این وجود به سرقت راضی نشد و در حالیکه پیش از آن و با تهدید اسلحه دستان و چشمانم را بسته بود  ، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد . نهایتا در تاریکی شب ، آنها مرا در حاشیه اتوبان یادگار امام از ماشین پیاده کرده و از محل دور شدند ” .
سرقت های مسلحانه توسط سارقان 206 سوار/ پلیس تصاویر شکارچیان بی‌رحم را منتشر کرد
سرقت های مسلحانه توسط سارقان 206 سوار/ پلیس تصاویر شکارچیان بی‌رحم را منتشر کرد
شناسایی و دستگیری متهمین :
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش مالی حساب های عابربانک مالباخته اطلاع پیدا کردند که سارقین با مراجعه به یکی از شعب بانکی در شهرستان واوان اقدام به برداشت تمامی وجوه نقد داخل حساب مالباخته کردند ؛ در ادامه و با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام “حمید . د” ( متولد ۱۳۶۵ ) شدند .
با شناسایی دقیق تصویر “حمید . د” توسط مالباخته به عنوان سرنشین صندلی عقب خودرو ۲۰۶ ، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با بهره گیری از اقدامات پلیسی ، مخفیگاه و محل تردد “حمید . د” در رباط کریم مورد شناسایی قرار گرفت ؛ برابر اطلاعات بدست آمده از تحقیقات نامحسوس پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که “حمید . د” یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه نیز می باشد . سرانجام در ساعت ۱۲:۳۰ مورخه ۲۳/۰۷/۱۳۹۵، “حمید . د” در حین تردد با یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان بهارستان دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .
“حمید . د” در همان تحقیقات اولیه صراحتا به انجام سرقت مسلحانه اعتراف و در ادامه یکی از دوستانش بنام “علی . الف” ( متولد ۱۳۷۴ ) را بعنوان راننده خودرو ۲۰۶ سفید رنگ معرفی کرد ؛ با شناسایی “علی . الف” بعنوان دیگر عضو سارقین مسافربرنمای مسلح و همچنین یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت ، مخفیگاه وی در شهرستان واوان – منطقه سبزدشت شناسایی ، او نیز در مخفیگاهش دستگیر و خودرو ۲۰۶ سفید رنگ به شماره انتظامی ایران ۷۷/***ی۴۹ مورد استفاده در سرقت نیز در داخل پارکینگ محل سکونت متهم شناسایی ، توقیف و به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .
سرقت های مسلحانه توسط سارقان 206 سوار/ پلیس تصاویر شکارچیان بی‌رحم را منتشر کرد
سرهنگ کاراگاه حمید کرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به افراد غیر ، کشف یک قبضه اسلحه کمری ، اعتراف صریح متهمین به ارتکاب سرقت مسلحانه از مالباخته ، سوابق متهمین در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری دادگاه عمومی و انقلاب شهر آفتاب صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند ” .
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=169862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x