تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

آقای رئیس جمهور، ایران کوچک ، فدای تهران نشود

  • کد خبر : 169662
  • 23 آبان 1395 - 16:54

این روزها آمدن رئیس جمهور به استان البرز در صدرخبرهای استانی قراردارد و هرکدام از گروههای مردمی خواسته نیز از رئیس جمهور دارند که می تواند به سرانجام رسیدن هریک از آنان شرایط استان را رو به بهبودی سوق دهد.

 گروه استانی««کمال مهر»؛»، به نقل از تصویرالبرز، وجود کارخانه ها ،شرکت ها و  ۱۵۰ برند معتبر ملی در استان البرزیک فرصت است، فرصتی که مسئولین استانی بارها و بارها در مصاحبه های خود به آن تاکید داشته اند اما وقتی اکثر مالیات این شرکتها به استان تهران سرازیر می شود و موجب گلایه برخی مسئولین شهرستانی هم در چند وقت اخیر شده چه فوایدی را می تواند نصیب استان کند و چرا در طول این سالها تنها به برند این شرکتها و حضورشان در البرز اشاره شده و هیچگاه به منفعت استان البرز که روزانه خیل جمعیتی را از استان تهران به عنوان شاغل در این کاخانجات و شرکتها پذیراست فکر نشده است. 

مسئولین استانی ،این استان را در چندسال اخیر به عنوان قطب علم و فناوری یاد می کنند که میتوان گفت این عنوان برازنده اتان است  اما پارک علم و فناوری استان البرز علیرغم عملکرد نسبتا مناسب به گفته مسئولین ،طبق شنیده ها کمترین بودجه را در بین پارکهای علم و فناوری کشور دارد و علی رغم ادعاهای موجود ما هنوز یک دانشگاه جامع استانی مانند سایر استانها نداریم.

 

جناب آقای دکتر ورحانی ، شرایط نه فقط برای نخبگان و فناوران که برای عموم مردم استان سخت است و از فناوری که بگذریم برای آشامیدن هم حق استفاده از آب خودمان را در سدهای طالقان و کرج نداریم و علاوه برآن محیط زیست مان در رودخانه کرج به گفته کارشناسان محیط زیت بدلیل سرازیر شدن آب رودخانه به سمت تهران درخطراست.
جناب آقای رئیس جمهور ریزگرد کویر اشتهارد امانمان را بریده واگر آخر هفته برای مرکز نشینان لذتبخش است، برای ما زجر است که باید ترافیک جاده چالوس و آزادراه تهران-قزوین را تحمل کنیم و بگذریم از این نکته که آزادراه تهران-قزوین، مرکز استانمان را دو بخش کرده است.
آقای رئیس جمهور جاده شمشک به دیزین هم به بهانه برف بسته است تا نکند پول تهران به البرز سرازیر شود.

رئیس جمهور محترم کشور عزیزمان ، شلوغی مترو و اتوبان کرج- تهران نشان می دهد که نخبه های البرزی در تهران مشغول به کار هستند و علیرغم وجود مراکز ملی پژوهشی متعدد در استان، هیچ سودی عاید استان نمی شود و مردم استان البرز ثمره این مراکز را نه میبینند و نه می چشند.

 

و اما اگر بخواهیم از بزرگترین و سنگینترین فرودگاه باری کشور که تنها فرودگاه استان است بگوییم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که  فرودگاه پیام، نیمه فعال است و هنوز از تمام ظرفیتهای آن به هر دلیلی استفاده نشده است.

و اما در پایان از رئیس جمهور محترم کشورمان خواهانیم، استان البرز که هنوز هم برخی از مردم استان براین باورند که فواید استانی به اینجا نرسیده است را بیشتر دریابید و البرز را هم نیز دیده و این استان فدای تهران نشود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=169662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x