تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بزرگترین مخزن سلاح داعش کشف شد

  • کد خبر : 168902
  • 19 آبان 1395 - 10:38
بزرگترین مخزن سلاح داعش کشف شد

نیروهای بسیج مردمی عراق، بزرگترین مخزن سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌های داعش را در غرب موصل کشف کردند

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  جواد طلیباوی، یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق، اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی بزرگترین مخزن سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌های داعش را در غرب موصل کشف کردند.

وی گفت: نیروهای بسیج مردمی این مخزن را در منطقه “عین الجحش” کشف کردند و در واقع اصلی‌ترین مخزنی است که تروریست‌ها برای تامین تسلیحاتی عناصرش از آن استفاده می‌کرده است.

فرمانده نیروهای بسیج مردمی تاکید کرد: گروه‌های بسیج مردمی پس از تکمیل مرحله اول و دوم عملیات خود، آماده آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی غرب موصل هستند.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق ۷۷ خانواده را در منطقه “سماح” در شرق موصل از چنگ تروریست‌های داعش آزاد کردند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی ارتش و مبارزه با تروریسم عراق، صبح امروز (سه‌شنبه)  ۷۷ خانواده‌ای که سه روز در چنگال تروریست‌های داعش اسیر بودند را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها ، آزاد کردند.

همچنین تروریست‌های داعش که با پیشروی های نیروهای عراقی در موصل به شدت تضعیف شده‌اند، مسجد “هلال” را در مرکز شهر موصل منفجر کردند.

تروریست‌های داعش که به دنبال سنگر گرفتن در این مسجد بودند، به دلیل جلوگیری امام جماعت مسجد از ورود تروریست‌ها به آن، در اقدامی بی‌شرمانه مسجد را منفجر کردند. همچنین ترویست‌ها امام جماعت را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش یک منبع محلی در استان نینوا، دو انفجار مهیب در ساعات اولیه صبح امروز (سه‌شنبه) در محله “صحه” در ساحل راست شهر موصل به وقوع پیوست.

اطلاعات اولیه حاکی از این است که این انفجارها در یک کارگاه آموزش ساخت بمب متعلق به تروریست‌ها در منزلی مسکونی رخ داده است. شماری از عناصر تروریستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

تروریست‌های داعش، خانه‌های افرادی که موصل را پیش از این ترک کرده بودند برای پناه داده به عوامل انتحاری خود، بمب‌گذاری خودروها و اجرای کارگاه‌های آموزشی بمب‌سازی استفاده می‌کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x