تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

یکپارچه‌سازی پرداخت حقوق فرهنگیان از آبان ماه

  • کد خبر : 167857
  • 13 آبان 1395 - 12:59
یکپارچه‌سازی پرداخت حقوق فرهنگیان از آبان ماه

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از یکپارچه‌سازی پرداخت حقوق فرهنگیان برای دریافتی آبان ماه خبرداد.

    گروه علمی پزشکی«کمال مهر»؛منصور مجاوری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش؛ از پرداخت حقوق یکپارچه کارکنان فرهنگی برای دریافتی آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: در صدد هستیم تا این ماه به طور همزمان ۳۲ استان کشور به طور یکسان و همزمان حقوق خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه برای حقوق مهرماه نیز علیرغم تمامی فضاسازی‌ها اولین دستگاه پرداخت کننده کامل دریافتی فرهنگیان شاغل بودیم عنوان کرد: برای طرح یکپارچه سازی به عنوان بزرگترین دستگاه نیروی انسانی و با کمک اداره کل خزانه، بانک مرکزی، بانک عامل و سازمان برنامه و بودجه اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به اوراقی که از طریق وزارت دارایی، بانک و برنامه و بودجه انتشار می‌یابد، برخی از معوقات فرهنگیان پرداخت می‌شود.
مجاوری ادامه داد: در این طرح پاداش بازنشستگان سال ۹۴ به طور صد درصد و سایر مطالبات اعم از پرسنلی و غیر پرسنلی با تأمین اعتباری که از اوراق مشارکت حاصل می‌شود، در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این اوراق مجوز چهار هزار میلیارد دارد، گفت: بر اساس اعتباری که از آن حاصل می‌شود، پرداخت‌ معوقات برای فرهنگیان قبل از سال ۹۴ انجام می‌شود.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x