تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سردار سلامی:آمریکا به تعهداتش عمل نکند “برجام” را به موزه می‌فرستیم

  • کد خبر : 167871
  • 13 آبان 1395 - 13:08
سردار سلامی:آمریکا به تعهداتش عمل نکند “برجام” را به موزه می‌فرستیم

مراسم یوم الله ۱۳ آبان از دقایقی پیش در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و سراسر کشور برگزار شد

به گزارش«کمال مهر»؛ تجمع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان از صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی و با شعار «مرگ بر آمریکا» در تهران و در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در حال برگزاری است.

تعداد زیادی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران صبح امروز ( پنجشنبه  ۱۳ آبان) همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار در مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر دور هم جمع شدند تا یک‌بار دیگر ثابت کنند برای نسل جدید انقلاب، شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها رنگ نباخته بلکه پرشور از گذشته فریاد زده خواهد شد.

در این راهپیمایی ملت استکبارستیز تهرانی، دانش‌آموزان و دانشجویان با سر دادن شعارهایی مانند « مرگ‌بر آمریکا»، «به آمریکای شیاد نمی‌کنیم اعتماد»، «برگ برنده ما دشمنی با آمریکاست» نفرت خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند و از مسئولان خواستند تا به این شیطان اعتماد نکنند.

* تاکید تجمع‌کنندگان لانه جاسوسی بر بدعهدی آمریکا در برجام/ آقای ظریف احتیاط احتیاط

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران با حضور خیل عظیمی از دانش آموزان اساتید و آحاد مردم آغاز شد.

تجمع کنندگان در راهپیمایی امروز خود بر بدعهدی آمریکا تاکید داشتند و شعار دادند که «آقای ظریف احتیاط احتیاط».

در این راهپیمایی همچنین شعار استکبارستیزی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط تجمع کنندگان داده و اعلام انزجار شد.

* یادآوری دانش‌آموزان به مسئولان درباره خطر نفوذ

تجمع‌کنندگان یوم‌الله ۱۳ آبان با حمل پلاکاردهایی خطر نفوذ را به مسئولان یادآوری کردند.

تجمع‌کنندگان بر روی پلاکاردهای خود نوشته‌اند که برجام نباید زمینه نفوذ دشمن شود و دشمن را از پنجره بیرون کرده‌ایم و نباید از در وارد شود.

در این مراسم آهنگ انقلابی حامد زمانی با عنوان مرگ بر آمریکا از طریق پخش کننده‌های نصب شده در مسیرها در حال پخش شدن است.

* گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای در راهپیمایی ۱۳ آبان

جمعی از دانشجویان ماکت موشک و سانتریفیوژ را به عنوان نماد انرژی هسته‌ای به راهپیمایی آورده‌اند.

دانشجویان با نصب تصاویر شهدای هسته‌ای کشورمان بر روی این ماکت یاد این شهدا را نیز گرامی داشتند.

دانشجویان این دستاوردها را نتیجه اعتماد به خدا عنوان کردند.

* دلیل چرایی «مرگ بر آمریکا» برای اوباما توئیت شد

در مسیر راهپیمایی غرفه توییت شعار «مرگ بر آمریکا» برای رئیس جمهور آمریکا وجود دارد که دانشجویان و دانش آموزان با حضور در غرفه توییت شعار «چرا مرگ بر آمریکا» دلایل چرایی سردادن شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران را برای رئیس جمهور آمریکا توییت کردند.

همچنین دانشجویان و دانش آموزان مرگ بر آمریکا را به تصویر کشیدند.

 

جمعی از دانشجویان و دانش آموزان حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور در غرفه «نقاشی مرگ بر آمریکا» جنایات آمریکا را نقاشی کرده و به تصویر کشیدند.

* انتقاد دانشجویان ار رویکرد منفعلانه دولت در برابر استکبار

دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی مانند «دیپلماسی لبخند و التماس برای ملت ذلت می‌آورد نه عزت» از رویکرد منفعلانه دولت و دستگاه دیپلماسی در برابر استکبار انتقاد کردند.

همچنین دانشجویان، کاسته شدن از احترام پاسپورت ایرانی و پر شدن سانتریفیوژها با سیمان، قرارداد FATF و برجام را نیز نتیجه اعتماد به کدخدا اعلام کردند.

* دانش‌آشتیانی به جمع تجمع‌کنندگان راهپیمایان ۱۳ آبان پیوست

فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش نیز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان حاضر شد.

*پرتاب سنگ دانشجویان و دانش‌آموزان به نماد آبلسیک و پرچم مستکبران جهان

جمعی از دانشجویان و دانش آموزان با ساخت نماد آبلیسک و قراردادن پرچم مستکبران جهان از جمله آمریکا، انگلیس، آل سعود و رژیم صهیونیستی بر روی این نماد نشان دادند که شیاطین امروز زمان چه کسانی هستند

همچنین راهپیمایان با پرتاب سنگ به این نماد، رجم شیطان بزرگ را نشان دادند.

دانش آموزان و دانشجویان با سربندهای «من جوان انقلابی‌ام» در راهپیمایی حضور یافته‌اند.

همچنین دانش آموزان رزمی‌کار با قرار دادن نمادهای آمریکا به آنها ضربات نمایشی می‌زنند.

* رونمایی از کارت شناسایی آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایان در این مراسم نمادی از کارت شناسایی آمریکای جنایتکار را نیز نمایش دادند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «نیرنگ و بی وفایی، سوغات آمریکایی» و «حکومت آمریکا، حکومت فاشیست است» انزجار خود را از بدعهدی آمریکا نشان دادند.

 

سردار سلامی: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که تمام دستگاه‌های شکنجه ساخت این کشور است

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در تهران، گفت: تسخیر لانه جاسوسی و مدفون کردن سیاست‌های آمریکا در ایران، انقلاب دوم که بزرگ‌تر از انقلاب اول است، توسط امام(ره) نامگذاری شد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی فروپاشی و شکستن قدرت پوشالی یک ابرقدرت بی‌رقیب در تاریخ حیات بشری بود.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با تشکیل نیروی دلتا همه نیروها و حرف‌های خود را جمع کرد و به آنها آموزش داد و سرانجام یک مداخله نظامی را برای آزادی گروگان‌های جاسوس در قلب ایران طراحی کرد، اما هواپیماها و بالگردهای ویژه آنها با عکس‌العمل‌های شن‌زارها در آتش سوختند تا این آیه الهی قرآن بر روی زمین تفسیر شود و آن فرموده امام(ره) که پس از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” یک بار در برابر چشم همه جهانیان به اثبات برسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آن آمریکایی که ملت ایران ۳۸ سال است یک رویارویی بزرگ را با آن آغاز کرده، یک واقعیت تلخ از هویت متناقض جهان است، تصریح کرد: آمریکا دم از دموکراسی می‌زند، اما تولد سیاسی تمامی گروه‌های تکفیری در آمریکاست. آمریکا از همه دیکتاتورهای دنیا با وجود ادعای دموکراسی حمایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دم از حقوق بشر و آزادی می‌زند، در حالی که تمام دستگاه‌های شکنجه‌ای که به همه نقاط عالم صادر می‌شود توسط آمریکا ساخته می‌شود، اظهار داشت: سازمان سیا پرورش‌دهنده و آموزش‌دهنده همه سرویس‌های شکنجه‌گر عالم از جمله ساواک شاه در دوران طاغوت است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند، اما تعداد زیادی از آزادی‌خواهان تحت سیطره حقوق‌بشری آمریکا می‌میرند، گفت: در  گوانتانامو و ابوغریب مردم را برهنه می‌کنند و سگ‌ها را به جان آنها می‌اندازند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: آمریکا ادعای صلح دارد، اما از سال ۱۹۴۵ به بعد آمریکا در ۸۰ کشور دنیا یا کودتا به راه انداخته یا مداخله نظامی و جنگ کرده است؛ یک نمونه تاریخی آن در تاریخ ملت ایران، کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ است.

وی با تاکید بر اینکه زادگاه سیاسی همه تروریست‌های تکفیری آمریکاست، اظهار داشت: آمریکا دم از صلح می‌زند، اما سیستم‌های سلاح این کشور توسط ارتش عربستان‌سعودی، یک ملت به نام یمن را شبانه زیر آوارها دفن می‌کند. اینها بخشی از تصاویری است که از آمریکا به جهان مخابره می‌شود، اما انقلاب بزرگ ملت ایران به رهبری امام(ره) به عنوان یک حادثه تاریخی در انتهای قرن بیستم، توانست بزرگ‌ترین شکست سیاسی و راهبردی را به بزرگ‌ترین قدرت نظم اقتصادی جهان تحمیل کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نظم ناعادلانه ساخته آمریکا را با چالش اساسی روبرو ساخته است، تاکید کرد: انقلاب یک قاعده به ادبیات سیاسی جهان ایجاد کرد و اثبات یک تفکر جدید بود و آن این بود که یک ملت می‌تواند در برابر فضایی نابرابر از حیث قدرت سیاسی و اقتصادی در برابر یک قدرت مسلط جهانی از ارتش‌ خود دفاع کند و او را وادار به شکست‌های تاریخی کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و متحدان آنها احساس کردند که هندسه جدیدی از قدرت در جهان در حال شکل‌گیری است؛ یک ضلع این قدرت، ایران اسلامی بود که توسط امام و پس از آن با بیرق‌داری جانباز بزرگ انقلاب اسلامی و نائب به حق امام زمان(عج) رهبر حکیم و خردمند و شجاع امت اسلام که از میان امواج پرخروش فتنه‌های جهانی به ساحل هدایت رستگار می‌کند، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است که قدرت‌نمایی می‌کند.

وی افزود: این ضلع بزرگ قدرت که ایران است، در حال قد کشیدن و رشد یافتن است، در حال گسترش جبهه انقلاب به اقصی نقاط جهان و تنگ کردن فضای تنفسی آمریکا و متحدان آمریکاست، در حال گشایش جبهه‌های جدیدی علیه کفار و نظام سلطه است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکا با پیدایش انقلاب اسلامی نقطه تقابل خود از شرق به شوری سابق را به تمرکز بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتقل کرد، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یک رویارویی تاریخی و جنگ واقعی و یک جهاد از سوی مسلمانان در برابر توسعه‌طلبی‌های آمریکا شکل گرفت و این یک نبرد اساسی با آمریکا بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x