تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

کلینتون و ترامپ علیه ملت‌های مظلوم شعار می‌دهند/ آمریکا به دست آل‌سعود در یمن جنایت می‌کند/۱۳ آبان، روز خشم ملت ایران از آمریکاست

  • کد خبر : 167471
  • 07 آبان 1395 - 23:53
کلینتون و ترامپ علیه ملت‌های مظلوم شعار می‌دهند/ آمریکا به دست آل‌سعود در یمن جنایت می‌کند/۱۳ آبان، روز خشم ملت ایران از آمریکاست

به گزارشگروه سیاسی« کمال مهر»؛ آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به اینکه حکام آل‌سعود و امثال آنان با برخی دشمنان همکاری می‌کنند عنوان داشت: در هر نژاد و هر سبک و شیوه‌ای که هستید باید انتظار امام عصر را در دستور کار […]

به گزارشگروه سیاسی« کمال مهر»؛ آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به اینکه حکام آل‌سعود و امثال آنان با برخی دشمنان همکاری می‌کنند عنوان داشت: در هر نژاد و هر سبک و شیوه‌ای که هستید باید انتظار امام عصر را در دستور کار خود قرار دهید.

وی با اشاره با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دو آدم بی‌ربط و مزخرفی که به نام کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا مطرح شده‌اند، تمام شعار‌هایشان جنایت و آدم‌‍کشی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جای آنکه به دنبال خواسته‌های مردم آمریکا باشند، علیه ملت‌های مظلوم شعار می‌دهند.

وی گفت: اگر مردم آمریکا و اروپا به انسانیت خودشان بازگردند، هیچگاه به این‌ها رأی نخواهند داد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به جنایت‌های حکام رژیم سعودی در منطقه ‌غرب آسیا عنوان داشت: اگر مسلمانان عربستان به فکر فرج بودند، حکام متجر را اخراج می‌کردند.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به وضعیت تأسفبار یمن، سوریه، افغانستان، عراق و بحرین یادآور شد: امروز آمریکا به دست آل‌سعود در یمن ظلم می‌کند و پشت این جنایت‌ها صهیونیست‌های خائن هستند.

وی افزود: در جهان امروز برخی می‌خواهند اسلام را از محتوا بیاندازند و قصد دارند اساس و پایه آن را از بین ببرند و به عناوین مختلف توسط نوکرهایشان اسلام را به غلط تفسیر می‌کنند که در این مسیر، رژیم آل‌سعود و حکام مرتجع منطقه نیز را با خود همراه می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، همچنین با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، افزود: ۱۳ آبان روز خشم ملت ایران از آمریکاست و خشم ما امروز گسترده‌تر شده است. 

وی افزود: آن زمان فقط ملت ایران علیه ظلم آمریکا به پا خاست ولی امروز مردم کشورهایی مانند عراق، بحرین، یمن، سوریه که توسط عمال امریکا علیه آن‌ها جنایت می‌شود و دیگر کشورهای اسلامی علیه ظلم آمریکا به پا خاسته‌اند و این خشم، جهانی شده است و پشت صحنه این جنایات آمریکا و صهیونسیم خائن است.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: خوشبختانه کشور ایران، رنگ انتظار و مهدویت دارد و ولایت فقیه به عنوان نیابت از امام عصر(عج)‌ یک انسجام قوی در برابر دشمنان به کشور داده است و دشمنان این کشور برای در هم شکستن همین انسجام علیه کشور ما توطئه می‌کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) و شرایط سخت زندگی این امام بزرگوار، اظهار داشت: در زمان امام سجاد(ع) بنی‌امیه تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ دینی و اسلامی در مدینه به کار بست و امروز هم دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ اسلامی به خصوص در جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌اند.
آیت الله امامی کاشانی افزود: بنی‌امیه با ایجاد مراکز فساد در مرکز تمدن اسلامی که در آن زمان شهر مدینه بود، تلاش کرد تا جوانان را منحرف و از مسیر حق و حقیقت خارج کند ولی امام سجاد(ع) با ایستادگی در مقابل این جریان در صحیفه سجادیه تمام حقوق جامعه اسلامی را به صورت دعا در جامعه ترویج می‌کرد.
امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه پس از عاشورا بنی‌امیه توسط آخوندهای درباری افکار انحرافی را در بین مسلمین رواج می‌داد، گفت: از جوانان عزیز می‌خواهم با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان از مسیر اسلام منحرف نشوند و به وظایف دینی و به خصوص نماز توجه ویژه‌ای داشته باشند.
آیت‌الله امامی‌کاشانی با اشاره به جنایات حکام مرتجع منطقه تصریح کرد: امروز حکام سعودی و مرتجع منطقه همانند دوران بنی مروان و بنی امیه قصد دارند همان بلایی که‌ آنها بر سر اسلام آوردند را بر سر اسلام بیاورند و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه امام عصر (ع)‌ نیز با همان مشکلات دوران امام سجاد (ع) روبرو هستند گفت: اگر زندگی ما رنگ انتظار به خود بگیرد و ما امام عصر (ع)‌ یاری کنیم زندگی ما با محتوا می‌شود و اینکه امروز فرهنگ جامعه اوضاع خوبی ندارد به این خاطر است که زندگی ما رنگ مهدویت به خود نگرفته است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در دنیای امروز فرهنگ اسلام و مسیحیت وضع خوبی ندارد، گفت: اگر مسیحیت راه درست را طی می‌کرد این دو انسان منحرفی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا مطرح هستند و تمام شعارهایشان جنایت است و به جای پرداختن به مسائل داخلی آمریکا علیه مظلومان جهان شعار می‌دهند مردم آمریکا آنها را کنار می‌زدند و از آن‌ها حمایت نمی‌کردند و یک نفر به آن‌ها رای نمی‌داد.
امامی کاشانی با بیان اینکه باید ملت‌های آمریکا و اروپا هویت خود را بازیابند تاکید کرد: راه برون‌رفت از مشکلات دنیا و جهان اسلام انتظار فرج است و مسلمانان نیز اگر بخواهند هویت اصلی خودشان را پیدا کنند و مشکلاتشان حل شود راهی جز انتظار فرج و زندگی مهدوی ندارند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x