تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اتهام تجاوز جنسی بیل کلینتون به یک خبرنگار

  • کد خبر : 166380
  • 29 مهر 1395 - 16:55

یک خبرنگار سابق تلویزیونی، بیل کلینتون را به سه بار آزار جنسی خود در سال ۱۹۸۰ متهم کرد. رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در آن زمان فرماندار آرکانزاس بود.

اتهام جنسی یک خبرنگار به بیل کلینتون

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، لسلی ویلوی، خبرنگار سابق شبکه تلویزیونی محلی کی‌ال‌ام‌ان-تی‌وی (KLMN-TV) است و ادعاهای خود را با انتشار ویدیو کلیپی در وب سایت طرفدار دونالد ترامپ (Breitbart.com) منتشر کرد. ادعاهای او چند ساعت پیش از آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا منتشر شد و قطعا هدفش برهم زدن تمرکز هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون و رقیب ترامپ بوده است.

این خبرنگار گفته است که در دورانی که بیل کلینتون فرماندار ایالت آرکانزاس بوده است، حدود ۲۰ بار در ملاءعام با او مصاحبه کرده است. او گفته که بیل کلینتون در بازدیدهایی که از شبکه تلویزیونی آنها داشته، او را سه مرتبه در اتاق تدوین مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

او گفت که زمانی که رسوایی جنسی بیل کلینتون علیه مونیکا لوینسکی در کاخ سفید در سال ۱۹۹۸ فاش شد، قصد داشت که شکایت کند اما به خاطر حفاظت از کودکانش این کار را نکرده است. کمپین کلینتون این اتهام‌ها را رد کرده است.

منبع: ایسنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x