تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

این دختر با سفر ماهیانه ۷۰ هزار دلار درآمد دارد!

  • کد خبر : 162462
  • 04 مهر 1395 - 8:58
این دختر با سفر ماهیانه ۷۰ هزار دلار درآمد دارد!

آیلین آدالید در سن ۱۹ سالگی پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه De La Salle مانیل در فیلیپین، وارد دنیای شرکت‌های بزرگ (Corporate World) شد. ولی متوجه شد که زندگی کارمندی مناسب او نیست. اینگونه بود که تصمیم گرفت زندگی خانه به دوشی دیجیتالی را تجربه کند.

آیلین آدالید در سن ۱۹ سالگی پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه De La Salle  مانیلا در فیلیپین، وارد دنیای شرکت‌های بزرگ (Corporate World) شد. ولی متوجه شد که زندگی کارمندی مناسب او نیست. اینگونه بود که تصمیم گرفت زندگی “خانه به دوشی دیجیتالی” را تجربه کند.

 اما این فیلیپینی که به سه زبان تکلم می‌کند خیلی زود جذب سبک زندگی “خانه به دوشی دیجیتالی” شد که در کنار تحصیلش در مانیل با آن آشنا شده بود. اصطلاح سبک زندگی “خانه به دوشی دیجیتالی” به کسانی اطلاق می‌شود که با استفاده از فناوری‌های ارتباط از راه دور معمولاً خارج از محیط‌های کاری یا در سفر یا از خارج از کشور کسب درآمد می‌کنند و معمولاً زندگی شبیه به زندگی عشایر دارند.

مطلب پیشنهادی

از زبان دیو اسکولز، نویسنده و ویراستار کتاب کارآفرینان

رازهای موفقیت میلیونری که از قایق تفریحی خود ده کسب‌و‌کار را اداره می‌کند!

آدالید در سن ۲۱ سالگی شغل خود را در دویچهبانک  با حقوق ۳۰۰ دلار در ماه ترک کرد تا به سفر دائمی خود به دور دنیا بپردازد. سال بعد، آدالید به کارهای حق‌الزحمه‌ای همچون طراحی گرافیکی، طراحی وب، مدیریت SEO یا بهینه‌سازی سایت و بازاریابی آنلاین پرداخت که تا حد زیادی با قراردادی از سوی یک مشتری ثابت حمایت می‌شد و حقوقی دو برابر حقوق قبلی را برای وی به همراه داشت. بهترین بخش ماجرا: این انعطاف‌پذیری در کار موجب شد تا بتواند غالباً به مکان‌هایی همچون فرانسه و تایلند سفر کند. در ماه می ۲۰۱۴، آدالید به همراه یکی از دوستان خود کسب و کار خرده‌فروشی آنلاین آمازون را با عنوان Adalid Gear آغاز کرد که یک شرکت لوازم ورزشی و تجهیزات فضای باز است. او در حال حاضر ماهانه از فعالیت‌‌های تجاری آنلاین خود حدود ۵۰۰۰ دلار درآمد دارد و حداقل ماهی یکبار از خانه‌اش که در حال حاضر در فیلیپین است به مکان‌‌های مختلفی در اروپا و آسیا سفر می‌کند. او می‌گوید که با دنیای شرکت‌های بزرگ قطع ارتباط کرده است تا سبک زندگی “خانه به دوشی دیجیتالی” را دنبال کند و تعادلی را بین سفر به دور دنیا و فعالیت‌های تجاری موفق خود بیابد.

آدالید می‌گوید که ضمن تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه، کار با شرکت‌های چندملیتی همچون نستله، یونیلور و زیمنس را تجربه کرده است. اما پس از فارغ‌التحصیلی در سن ۱۹ سالگی و ۲ سال کار به عنوان کنترل‌کننده محصولات در بانک دویچه متوجه شده که زندگی شرکتی به درد او نمی‌خورد. او که هم شیفته سفر بود و هم کارآفرینی در نهایت شغلش را در آوریل ۲۰۱۳ با درآمد ۶۰۰ دلاری ترک کرد. او داستان زندگی کاری خود را اینگونه تعریف می‌کند: “من کار خود را به عنوان طراح گرافیک، توسعه‌دهنده وب و دستیار بازاریاب از راه دور با گرفتن پروژه‌های مختلف و با یک مشتری ثابت اصلی که من را استخدام کرده بود، آغاز کردم. در آن زمان دستمزد من دو برابر چیزی بود که از کار در اداره می‌گرفتم و می‌توانستم کنترل بیشتری روی زمان کاری خود داشته باشم این بود که  سفر کردن را آغاز کردم.”

پس از یکسال آزادکاری، آدالید کسب و کار خرده‌فروشی آمازون خود را با نام Adalid Gear راه‌اندازی و با ویزای دانشجویی به بلژیک نقل مکان کرد. Adalid Gear که یک شرکت لوازم ورزشی و تجهیزات فضای باز است در حال حاضر ماهانه ۷۰ هزار دلار درآمد دارد و بازارهایی را در آمریکا و انگلستان تاسیس کرده است. آدالید می‌گوید یکی از راهبردهای تجاری اجتناب‌ناپذیر، به خدمت گرفتن مربیان است. او می‌گوید:” این کار باعث می‌شود که ما ارتباطمان را با آدم‌هایی که کسب و کارهایی نظیر ما را اداره می‌کنند، حفظ کنیم و با مربیانی معاشرت داشته باشیم که بتوانند ما را در این مسیر هدایت کنند.” آدالید در حال حاضر به تنهایی ۵ هزار دلار در ماه از این کسب و کار و ” مشارکت‌های وابسته، پست‌های حمایت شده و شات‌اوت‌‌ها (Shout Out) در شبکه اجتماعی” درآمد دارد. و به لطف نام تجاری و مشارکت‌های انجمن گردشگری، اغلب امتیازاتی نظیر سفر و اقامتگاه رایگان هم دریافت می‌کند.

آدالید می‌گوید که بیشتر درآمدش را از کسب و کار آنلاینش کسب می‌کند و به برکت سفرهای رایگان و تخفیف‌هایی که دریافت می‌کند، می‌تواند ۷۰ درصد درآمدش را نگه دارد. او معمولاً کمتر از ۴ ساعت در شرکت Adalid Gear کار می‌کند و عمدتاً رسیدگی به تحقیقات، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات به وی اجازه می‌دهد تا حداقل ماهی یکبار به سفر برود. سبک زندگی خانه به دوشی به آدالید درس‌هایی را در مورد بهره‌وری آموخته است. “دائم در سفر بودن می‌تواند به تمرکز، ریتم زندگی و سرعت شخص لطمه بزند، اما من فهمیدم که این مشکلات را می‌توان به راحتی با سفرهای آرام و یافتن تعادلی مناسب در نحوه انجام کارها، حل کرد”. توصیه او برای کسانی که می‌خواهند هم کار کنند و هم سفر کنند این است:” همیشه اهداف بلندمدت داشته باشید… بهتر است تا زمانی که در انجام کارها مهارت پیدا می‌کنید، خیلی سخت نگیرید و کارها و پروژه‌های موقت انجام دهید؛ اما مهمترین بخش آن این است که  اهداف بزرگی در ذهن داشته باشید تا بتوانید در حرفه راه دور خود استوار و ثابت قدم باشید”

 از نظر آدالید هدف بلند مدت یعنی رشد و توسعه کسب و کارش و سفر به تمام کشورهای جهان.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=162462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x