تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مداح اهل بیت(ع) به خندوانه آمد/ سوتی جالب مجید بنی‌فاطمه هنگام مداحی + فیلم

  • کد خبر : 161597
  • 30 شهریور 1395 - 15:47
مداح اهل بیت(ع) به خندوانه آمد/ سوتی جالب مجید بنی‌فاطمه هنگام مداحی + فیلم

شب گذشته، برنامه «خندوانه» میزبان سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت شد.

به گزارش  گروه فرهنگی«کمال مهر»؛؛«خندوانه» در شب عید غدیر خم با حضور «جناب خان» و علی صادقی لحظات شادی را برای مردم به وجود آورد.

علی صادقی درباره فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرین شنا هستم. به خاطر علاقه زیادی که از سال ها قبل دارم و قرار است در مسابقات شرکت کنم.

وی ادامه داد: در عرصه بازیگری فعلا خبری از کار نیست؛ پیشنهادهایی داشتم اما قبول نکردم.

در ادامه برنامه «خندوانه» میزبان سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت شد.

در ابتدا بنی فاطمه در خصوص شروع فعالیت خود در عرصه مذهبی گفت: کلاس اول ابتدایی من همزمان با جنگ بود. هر صدایی از رادیو و تلویزیون پخش می شد، در ذهنم ضبط می‌کردم و می‌خواندم.

وی ادامه داد: با فرا رسیدن محرم و تشویق خانواده در هیئت مداحی می‌کردم. اوایل استرس داشتم اما بعدها کمتر شد و آرام آرام رشد کردم. در این مسیر با بزرگانی همچون حاج منصور ارضی، حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی و … آشنا شدم.

بنی فاطمه در پاسخ به سوال جوان درباره اینکه تا به حال سوتی داده یا نه،‌ گفت: مگر می‌شود آدم در جایی باشد و سوتی ندهد (خنده). خب بعضی‌ از آنها قابل گفتن نیست. اما؛ زمانی که ۱۶ سال داشتم در تهران سینه زنی دو دستی مرسوم بود. ۵ دقیقه از روی کاغذی می‌خوندم. میون‌دار مجلس خواست به من انرژی بدهد، نزدیکم شد اما کاغذی که دستم بود رفت روی هوا. به خاطر همین منم شروع کردم فقط آهنگ آون متن را خواندم (خنده).

بنی فاطمه درباره اینکه آیا عصبانی می‌شود یا نه؛ اظهار داشت: عصبانی نه، اما زیاد ناراحت می‌شوم. یکی از چیزهایی که انسان ها را ناراحت می‌کند، این است که راحت به مسائل شخصی آنها ورود کنیم.

وی افزود: در این چند سال خیلی ناراحتم؛ چرا که ما مردم و فرهنگ خوبی داریم. فکر می‌کنم فضای مجازی جای کتاب خواندن، درد دل و جای صحبت کردن را گرفته و در این فضا به راحتی قضاوت کرده و دل طرف مقابل شکسته می شود.

بنی فاطمه در بخش پایانی صحبت خود اظهار داشت: به خاطر خدا و اهل بیت بیاییم، خوب زندگی کنیم. وی در این زمینه اشاره ای به عیادت پیامبر (ص) از یهودی که سنگ به حضرت می‌زد، داشت.

این مداح اهل بیت در پایان تاکید کرد: در ضمن اگر ما راحت حرف می‌زنیم، می‌خندیم، قدم بر می‌داریم؛ همه و همه به خاطر امنیتی است که مدیون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و تدبیر رهبر عزیزمان است. واقع بین باشیم و صبر و درک خود را بالا ببریم.

بنی فاطمه ضمن خداحافظی عکس یادگاری به همراه فرزندان خود سید علی و زینب سادات با رامبد انداخت.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x