تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

پرداخت ۱٫۵میلیارد تومان خسارت دیه در تصادف یک پراید

  • کد خبر : 161314
  • 28 شهریور 1395 - 14:43
پرداخت ۱٫۵میلیارد تومان خسارت دیه در تصادف یک پراید

بیمه ایران بیش از یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان خسارت مالی و جانی (دیه ) در یک حادثه رانندگی در استان لرستان پرداخت کرد.

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ اردیبهشت امسال یک دستگاه سواری پراید که دارای بیمه نامه شخص ثالث وحوادث از بیمه ایران بود، در کیلومتر ۴۷محور خرم آباد- پلدخترتصادف و در این حادثه راننده پراید به همراه پنج نفر از اعضای خانواده اش فوت کرد. در پی وقوع این تصادف پرونده ای از سوی شرکت سهامی بیمه مربوطه تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، پس از طی مراحل قانونی پرونده، بابت خسارت مالی وارده از سوی سواری پراید بیمه شده به اتومبیل مقابل ، معادل ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان خسارت تعیین و به زیان دیده پرداخت شد. همچنین بابت غرامت فوت راننده مقصر ۲۵۳ میلیون و۳۳۰ هزارتومان وبابت دیه فوت سرنشینان پراید یک میلیارد و۲۶۶میلیون و۶۵۰ هزارتومان در وجه ذینفعان وراث قانونی فوت شدگان پرداخت شد.

مدیر کل بیمه ایران استان لرستان با اشاره به مبلغ بالای دیه پرداختی دراین حادثه به ذینفعان گفت: قبول این تعهدات از عهده اشخاص حقیقی خارج است از این رو٬ رانندگان باید مسوولیت خود در برابر حوادث ناشی از رانندگی با وسایط نقلیه را بیمه کنند تا درصورت بروز حادثه احتمالی٬ بیمه گر به کمک آنها بشتابد.

شاهپور جمشیدی افزود: خوشبختانه مالک خودرو مورد اشاره بیمه نامه شخص ثالث وحوادث رانندگی داشت از اینرو کل خسارت وارده بابت دیه و خسارت مالی اتومبیل مقابل٬ به زیان دیده و بازماندگان این حادثه رانندگی از محل این بیمه نامه پرداخت شد.

منبع: ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x