تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جزییات جنایت آتشین در یافت آباد/ قاتل: پدرم با ازدوجم مخالفت کرد+تصاویر

  • کد خبر : 161122
  • 27 شهریور 1395 - 16:42
جزییات جنایت آتشین در یافت آباد/ قاتل: پدرم با ازدوجم مخالفت کرد+تصاویر

پسری ناخلف به خاطر مخالفت پدرش با ازدواج وی ،‌دست به جنایت آتشین در محله یافت آباد زد.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛ ساعت ۰۴:۰۰ یکم مرداد ماه، از طریق مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه یافت آباد – خیابان زندیه به کلانتری۱۵۱ یافت آباد اعلام شد .
با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسیهای اولیه مشخص شد جوانی بنام “فرامرز . ص” ( ۲۴ ساله ) به انگیزه اختلاف خانوادگی اقدام به ریختن بنزین  بر روی یک دستگاه خوردو پژو ۲۰۶ به شماره *** ی ۴۸ ایران۷۷ و آتش زدن آن نموده که پدرش به هویت “محمود  . ص” ( ۴۶ ساله )  با اطلاع از موضوع ، قصد ممانعت داشته که دچار سوختگی شدید شده است .
جزییات جنایت آتشین در یافت آباد/ قاتل: پدرم با ازدوجم مخالفت کرد+تصاویر
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با وجود انتقال مصدوم حادثه آتش سوزی به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بر روی وی ، متأسفانه “محمود . ص” به علت شدت سوختگی فوت می نماید .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
تحقیقات پلیسی :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت به تحقیق از خانواده مقتول و متهم پرداختند ؛ در همان مراحل اولیه ی تحقیقات مشخص شد که فرامرز ( متهم پرونده ) از حدود دو ماه پیش از وقوع حادثه با خانواده اش بویژه پدرِ خود اختلاف پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا پدر فرامرز ( مقتول پرونده ) پس از گذشت مدتی اقدام به گرفتن خودرو ۲۰۶ شخصی اش از وی نماید .
دستگیری متهم :
با آغاز تحقیقات جهت دستگیری متهم ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن از محل جنایت به تازگی و به صورت مخفیانه مجددا به محل کارش در یک کارگاه خیاطی مراجعه نموده است .
جزییات جنایت آتشین در یافت آباد/ قاتل: پدرم با ازدوجم مخالفت کرد+تصاویر
با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم در کارگاه خیاطی واقع در منطقه یافت آباد ، این محل تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام در روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه، کارآگاهان با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .
اعترافات متهم :
“فرامرز” پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ایجاد حریق عمدی و آتش زدن خودرو ۲۰۶ منجر به مرگ پدرش اعتراف کرد .
متهم در خصوص اختلاف خود با پدرش به کارآگاهان گفت : ” از حدود چند ماه پیش با دختری آشنا و پس از مدت کوتاهی به وی علاقه مند شدم ؛ موضوع را با اعضای خانواده در میان گذاشتم اما پدرم با این موضوع به شدت مخالفت کرد و همین موضوع سرآغاز اختلاف من با او شد بگونه ای که از حدود دو ماه پیش من دیگر شب ها به خانه نمی رفتم و شب ها پس از پایان کار در همان کارگاه خیاطی می ماندم ” .
متهم در خصوص انگیزه خود برای آتش زدن خودرو ۲۰۶ گفت : ” پس از گذشت مدتی ، پدرم اقدام به گرفتن خودرو ۲۰۶ شخصی ام از من نمود و این در حالی بود که من با پول خودم اقدام به خرید آن کرده بودم ؛ از این موضوع بسیار عصبانی شده بودم و همین موضوع باعث شدت پیدا اختلاف من و پدرم شد تا اینکه شب حادثه طی یک تماس تلفنی عنوان کردم که ماشین را به آتش خواهم کشید ” .
جزییات جنایت آتشین در یافت آباد/ قاتل: پدرم با ازدوجم مخالفت کرد+تصاویر
متهم در خصوص شب حادثه آتش سوزی به کارآگاهان گفت : ” ساعت ۰۳:۰۰ یکم مرداد ماه، پس از تهیه چند لیتر بنزین به در منزل پدرم که ماشین پژو ۲۰۶ من نیز مقابل آن پارک بود ، رفتم ؛ با عصبانیت زیاد اقدام به ریختن بنزین روی ماشین خود کرده بودم که پدرم با شنیدن صدای فریادهای من ، از خانه بیرون آمد ؛ پدرم قصد داشت تا بطری بنزین را از من بگیرد که مابقی بنزینِ داخل بطری را به روی صورت و بدنش پاشیدم . یک فندک همراه خود داشتم ؛ آنرا روشن کرده و به سمت ماشین پرتاب کردم ؛ ناگهان ماشین شلعه ور شد ؛ پدرم نزدیکی ماشین ایستاده بود که باعث شد تا او نیز آتش بگیرد . بسیار ترسیده بودم و به سرعت از محل متواری شدم ؛ پس از چند روز متوجه شدم که پدرم در بیمارستان فوت کرده است ” .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ” .
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x