تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ماجرای درگیری در تمرین پرسپولیس چه بود؟

  • کد خبر : 158610
  • 15 شهریور 1395 - 0:40

فشار بالای تمرینات پرسپولیس در ایام تعطیلی باعث درگیری‌هایی بین بازیکنان و البته کادرفنی شده و جالب اینکه برانکو عنوان می‌کند شخصا از بازیکنانش خواسته تا اینگونه دعوا کنند.

به گزارش«کمال مهر»؛، تعطیلی یک ماه و اندی لیگ برتر در حالی که تنها ۴ هفته از مسابقات فصل جدید گذشته، باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ برنامه ویژه و البته طاقت فرسایی برای شاگردانش در نظر داشته باشد و این در حالی است که او در این برهه غالبا بین ۶-۷ بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملی در اختیار نداشته است. این مساله در نهایت باعث شده تا بازیکنان با توجه به فشار زیاد تمرینات گاهی اوقات از کوره در بروند و رفتار غیر حرفه ای از خود به جا بگذارند که از میان آنها می توان به اعتراضات فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان در پاره از زمان به فشار تمرینات و همچنین درگیری کوچکی که روز گذشته بین کامیابی نیا و مسلمان رخ داد اشاره کرد.

در تمرین فشرده روز گذشته و در فوتبال درون تیمی بین دو بازیکن خط میانی پرسپولیس بر سر توپی که کامیابی نیا اعتقاد داشت آفساید بوده و مسلمان با آن مخالفت شدید داشت و از هم تیمی اش می خواست به نظر سرتن چوک به عنوان داور این بازی احترام بگذارد، لحظاتی بحث کوچک لفظی به وجود آمد. بحثی که پادرمیانی حسین ماهینی و امید عالیشاه به عنوان کاپیتان های پرسپولیس را نیز به همراه داشت. جالب اینکه سرمربی کروات پرسپولیس با توجه به طولانی شدن این بحث و احتمال وقوع حادثه بدتر بلافاصله در سوت خود دمید و تمرین را قطع کرد و از بازیکنان تیمش خواست از فرصت به وجود آمده برای صرف نوشیدنی استفاده کنند.

بعد از صرف آب از سوی بازیکنان، در حالی که آنها قصد ادامه تمرین داشتند، برانکو ایوانکوویچ از شاگردانش خواست در بخشی از استادیوم شهید کاظمی که دور از چشم هواداران و اصحاب رسانه بود جمع شوند تا با آنها به صحبت بپردازد. برانکو ایوانکوویچ با بردن شاگردانش در ضلع غربی استادیوم شهید کاظمی قصد داشت با آنها درباره رفتار به وجود آمده به صحبت بپردازد که در این لحظه برخی هواداران خود را به آن منطقه رساندند که در این لحظه سرمربی کروات پرسپولیس در رفتاری که تاکنون از او ندیده بودیم با فریاد از آنها خواست تا این منطقه را ترک کنند و او را با شاگردانش تنها بگذارد که این مساله به کمک مسوولان استادیوم برای او فراهم شد.

هر چند از محتوای صحبت های برانکو ایوانکوویچ با شاگردانش چیزی به بیرون درز نکرده اما این صحبت کوتاه ۵ دقیقه ای باعث شد تا این دو بازیکن دقایقی بعد و در حالی که قصد حضور در رختکن داشتند با رفتاری کاملا دوستانه و در کنار هم مسیر زمین را بپیمایند و به شوخی نیز بپردازند.

برانکو ایوانکوویچ که قصد ندارد در این برهه که تیمش در صدر جدول حضور دارد و این هفته نیز دیداری سخت برابر تراکتورسازی پیش رو دارد، پرسپولیس وارد حاشیه شود. شاید به همین منظور نیز باشد که خودش نیز شخصا در رابطه با مسائل و اختلافاتی که بار دیگر از سوی کارلوس کی‌روش به وجود آمده سیاست سکوت و عدم پاسخگویی مستقیم را در پیش گرفته است.

او بعد از اینکه با سوالی درباره درگیری شاگردانش در تمرینات مواجه شد، نه تنها پاسخ روشنی به آن داد، بلکه به نوعی با اعلام اینکه این نوع درگیری ها خواسته خودش است، شرایط را برای درگیری‌های احتمالی در آینده نیز فراهم کرد: بازیکنان کار سختی دارند و همیشه زیر فشار هستند؛ خستگی، هوا، فشار بازی‌ها، هواداران و… روی آنها است و با این وجود از کارشان رضایت دارم؛ طبیعی است گاهی اوقات عصبانیت به وجود می‌آید و این مسئله طبیعی است؛ گاهی اوقات خودمان می‌خواهیم خشن باشند، بزنند، محکم کار کنند یا حتی گاهی اوقات در حد معقول دعوا کنند!

این مساله را پیش از این مارکو به عنوان مربی بدنساز پرسپولیس نیز عنوان کرده بود: زمانی که بیش از ۳۰ روز در تعطیلات باید تمرینات آماده سازی را پشت سر بگذاری، فشار زیادی از نظر روحی و روانی به بازیکن وارد می شود. خیلی مهم است که آنها موفق شوند با روحیه حرفه ای از پس این مساله برآیند و ما برای همه آنها برنامه ویژه ای برای بهترین شدن در نظر داریم.

منبع: ورزش سه
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x