تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اولین فشار به سرمربی استقلال

  • کد خبر : 155566
  • 30 مرداد 1395 - 16:04
اولین فشار به سرمربی استقلال

در جلسه هفته گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال نفراتی به کادرفنی این تیم اضافه شدند تا به نوعی اعتراض خود را عملکرد ۲ ماهه منصوریان نشان بدهند.

به گزارش«کمال مهر»؛ روزهای پایانی هفته گذشته در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال نفراتی به کادرفنی این تیم اضافه شدند. بعد از نتایج ضعیف استقلال در ۴ هفته اول لیگ برتر، اعضای هیات مدیره این باشگاه خبر از تقویت کادرفنی این تیم را دادند تا به نوعی اعتراض خود را به عملکرد ۲ ماهه علیرضا منصوریان نشان بدهند.
در پایان جلسه چهارشنبه گذشته، منصور پورحیدری به دلیل بیماری و عدم توانمندی جای خود را به نصرالله عبدالهی داد و او از این پس به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت می کند. اما از همه مهمتر انتخاب مدیرفنی برای استقلال بود که با نظر اعضای هیئت مدیره بهتاش فریبا به این پست رسید تا به نوعی بار تجربه در کادرفنی این تیم بالا برود. هرچند بهتاش فریبا یکی از عوامل سرمربیگری منصوریان در استقلال بود و رابطه بسیار نزدیکی با سرمربی جوان آبی ها دارد با این حال انتخاب او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال باردیگر نشان داد که صندلی مربیگری در استقلال به هیچ عنوان محکم نیست و در صورت ادامه نتایج ضعیف کادرفنی این تیم ممکن است با تغییرات گسترده ای روبرو شود. این موضوعی است که از رفتارهای منصوریان هم به خوبی می توان فهمید چراکه او در تمرینات این تیم کاملا نگران به نظرت می رسد و به گفته عده ای از کارشناسان این نگرانی را به بازیکنانش هم منتقل می کند.
در مورد منصوریان گفته می شود اعضای هیات مدیره به او تا پایان دربی فرصت داده اند که بتواند شرایط  این تیم را سر و سامان بدهد و ممکن است همانطور که او خیلی زود به استقلال آمد خیلی زود هم مجبور بشود این تیم را ترک کند. استقلال در فصل نقل و انتقالات پرهزینه ترین تیم لیگ برتر لقب گرفت و طبیعی است که در این شرایط توقع اعضای هیات مدیره از منصوریان بسیار بالا است نیمکت او ممکن است خیلی زود دستخوش تغییرات گسترده بشود.
منبع: نسیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x