تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ژست‌های جالب افتخاری و عصبانیت منصوریان + عکس

  • کد خبر : 153794
  • 19 مرداد 1395 - 3:23

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) تحت تاثیر حضور رضا افتخاری برگزار شد. * رضا افتخاری که روز گذشته به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و سوژه‌های زیادی دست خبرنگاران داد. سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که […]

هلی‌شات و تمرین استقلال

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) تحت تاثیر حضور رضا افتخاری برگزار شد.

* رضا افتخاری که روز گذشته به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و سوژه‌های زیادی دست خبرنگاران داد. سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که استقلال شانس آورد که من به عنوان مدیر این تیم انتخاب شدم و اشتباهش در قهرمانی‌های استقلال در آسیا لُپی بوده است. نکته قابل توجه این که سرپرست باشگاه استقلال ژست‌های جالبی مقابل دوربین‌های عکاسان می‌گرفت.

* افتخاری پس از چند دقیقه که در روی صندلی نشسته بود به رختکن آبی‌پوشان رفت و مورد استقبال علیرضا منصوریان و بازیکنان تیم استقلال قرار گرفت. سرپرست باشگاه استقلال به مدت ۳۰ دقیقه برای اعضای تیم صحبت کرد و به آنها گفت خیلی خوشحال هستم که در جمع شما حضور دارم و برای ادامه کارتان در لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم از شما می‌خواهم با قدرت به کارتان ادامه دهید چرا که توانایی‌های شما بیش از این است.

* با توجه به صحبت‌های افتخاری برای بازیکنان تمرین که قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود با تاخیر یک ساعته آغاز شد.

* در این تمرین محسن کریمی زیر نظر مربی بدنساز تمرینات اختصاصی انجام داد.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها غایب تمرین آبی‌پوشان بود.

* مسعود معینی، پندار توفیقی، منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی از نزدیک نظارگر تمرین بودند.

* با توجه به این که افتخاری، پورحیدری، عبداللهی و معینی کنار هم نشسته بودند به نوعی جمع مو سفیدان کنار تمرین استقلال گرم بود.

* پیش از این که تمرین آغاز شود هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال نسبت به پیراهن تمرینی اعتراض داشت و به یکی از مسئولان باشگاه موضوع را اعلام کرد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیون جونز مربی بدنساز این تیم خودشان را گرم کردند و کارهای کششی انجام دادند. در این بخش تمرینی جونز نظارت دقیقی روی بازیکنان داشت و اجازه نمی‌داد که بازیکنی آیتمی را اشتباه انجام دهد.

* پس از این که بازیکنان خودشان را گرم کردند تحت نظر علیرضا منصوریان به فوتبال تحت فشار در ۲ گروه سبز فسفری و صورتی پرداختند. در این بخش منصوریان بارها تمرین را متوقف می‌کرد تا نکات مورد نظرش را به شاگردانش بگوید. او حتی با عصبانیت فریاد می‌زد و از آنها می‌خواست که با دقت تمرین را انجام دهند. سرمربی استقلال حتی در یک صحنه به امید ابراهیمی گفت: تو لیدر ما هستی و لیدر نباید توپ را لو بدهد. اگر لیدر توپ لو بدهد تیم می‌نشیند.

* هنگامی که خبرنگاران مشغول صحبت با مسعود معینی بودند، زنبوری مدام دور و اطراف گفت‌وگوی خبرنگاران و معینی حضور داشت که این مسئله با خنده حاضرین روبرو شده بود.

* هنگامی که منصور پورحیدری متوجه حضور پندار توفیقی شد به او گفت: امیدواریم از این پس شما را بیشتر ببینیم.

* با تصمیم کادر فنی تمرین استقلال از فردا (سه‌شنبه) پشت درهای بسته آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای شهر قدس در چارچوب هفته چهارم میهمان پیکان خواهد بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x