تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

رفتار عجیب مریم قهرمانی عضو شورای شهر کرج/ از شکایت تا تکذیب سخنان خود

  • کد خبر : 152534
  • 14 مرداد 1395 - 12:21
رفتار عجیب مریم قهرمانی عضو شورای شهر کرج/ از شکایت تا تکذیب سخنان خود

هفته های اخیر سخنان جنجالی مریم قهرمانی عضو شورای شهر کرج با عنوان «امیدواریم دین از فرهنگ و هنر تفکیک شود / بنده ولنگاری فرهنگی در کرج را احساس نمی کنم» باعث شد حاشیه های توأم با تهمت و افترا به رسانه هایی که به این موضوع پرداختند مطرح شود و مسئله تا جایی پیش می رود که این عضو شورای شهر از این رسانه ها شکایت کرده و تمامی سخنان خود را تکذیب می کند.

به گزارش «کمال مهر»؛  هفته های اخیر سخنان جنجالی مریم قهرمانی عضو شورای شهر کرج با عنوان «امیدواریم دین از فرهنگ و هنر تفکیک شود /  بنده ولنگاری فرهنگی در کرج را احساس نمی کنم»  باعث شد حاشیه های توأم با تهمت و افترا به رسانه هایی که به این موضوع پرداختند مطرح شود و مسئله تا جایی پیش می رود که این عضو شورای شهر از این رسانه ها شکایت کرده و تمامی سخنان خود را تکذیب می کند.

 

آنچه که مسلم است رسانه های مذکور بدون موضع گیری جناحی و افراطی اقدام به انتشار مصاحبه های این عضو شورای شهر کرده اند و اکنون بجای این که این شخص بازخواست شود، رسانه های مذکور از سوی بزرگان شهر مورد هجمه و نکوهش واقع شده اند. این در حالی است که  تا ساعتی دیگر (پنج شنبه ۱۳ مرداد)مدیر مسئول پایگاه خبری هنری «نگارانه» باید به دادگاه برود و پاسخگوی شکایت این عضو شورای شهر باشد.

استان البرز در عرصه رسانه شاهد دو جریان متفاوت می باشد جریانی که با زد و بند های سیاسی و دریافت مبالغ دست به قلم می شوند ورسانه هایی که با حفظ رسالت خبری  اقدام به قلم فرسایی میکنند؛ لذا آنچه که در این برهه کنونی با انتشار صوت سخنان این عضو شورای شهر به سمع مردم می رسد حقیقتی است که با حفظ امانت توسط دسته دوم این رسانه ها منتشر شده بود و مسلماً افکار عمومی این موضوع را قضاوت خواهد کرد.

قبل از انتشار صوت مصاحبه‌های مریم قهرمانی با سایت های خبری “نگارانه” و “تیتریک” مواضع این شخص از سه جنبه قابل بررسی است؛ ابتدا اینکه این شخص از روی ناآگاهی و جهالت موضوع “جدایی دین از فرهنگ و هنر” را مطرح می نماید و علمی در این قضیه ندارد و در مورد ولنگاری فرهنگی که این روزها مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد در پاسخ به خبرنگار “نگارانه” اطلاعی نداشته است و این مسئله نیز برای جایگاه یک شخص در شورای اسلامی قطع به یقین از مهالات می باشد، که یک عضو شورای شهر سخنان رهبر انقلاب را پیگیری نکرده باشد.

دوماً این شائبه مطرح می شود که بیان نظریه سکولاریستی “جدایی دین از فرهنگ و هنر” توسط این عضو شورای شهر برگرفته از آراء و نظرات برخی اطرافیان و جریان خاص سیاسی باشد  که خواسته و یا ناخواسته توسط این شخص در گفتگو ها بیان شده است.

سوماً اینکه عدم موضع گیری شفاف مریم قهرمانی در اصلاح  ادعای مطرح شده اینطور القاء می‌شود که این موضوعات از طرف ایشان مورد تایید می باشد! حال اینکه بیانیه منصوب به ایشان در سایت “خبری هادیان البرز” در شکایت این عضو شورای شهر از رسانه های مذکور نیز تکذیب شده است.

 

آنچه که مسلم است با بررسی اقدامات مریم قهرمانی که سابقاً عملکرد مثبتی در شورای اسلامی شهر کرج داشته است اکنون شاهد نوعی تغییرات عقیدتی می باشیم،شکایت از رسانه هایی که فقط با حفظ امانت منتشر کننده نظریات این شخص بوده اند و عدم اتخاذ موضعی شفاف در نوع خود قابل تامل می‌باشد.

در پایان این وجیزه این نکته ضروری است که بهای عدم آگاهی از موضوعات و یا حرکت در مسیر مخالف انقلاب اسلامی در طول حیات این نظام  ثمره ای نداشته است و شاهد رکود و بعضاً غفلت و سقوط در عرصه های مختلف بوده ایم.لذا شایسته است مسئولین دلسوز و انقلابی با اتخاذ تصمیمات شایسته با اینگونه جریانات به اصلاح امور بپردازند.

 

انتهای پیام/

 

 

فایل صوتی مصاحبه کلیک کنید

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x