تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سکوت در برابر حوادث کشمیر را بشکنید/ دفاع از مظلومان جهان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی می باشد

  • کد خبر : 149959
  • 31 تیر 1395 - 16:48
سکوت در برابر حوادث کشمیر را بشکنید/ دفاع از مظلومان جهان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی می باشد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز با ابراز تأسف کشتار مردم کشمیر از سوی دولت هند خواستار این شدند که کشورهای اسلامی،‌سازمان ها و نهاد های داخلی و بین المللی سکوت خود را شکسته و در برابر این حوادث آرام ننشینند.

گروه استانی «کمال مهر»؛»،به نقل از شبکه خبر دانشجویان البرز ( اسنا )، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در مورد اتفاقات اخیر کشمیر بیانیه ای صادر و طی آن تاسف عمیق خود را از کشتار مسلمانان اعلام کرد که به شرح زیر می باشد.

بسمه تعالی
کونوا لِلمظلومِ عوناً ولِلظّالِمِ خصماً  (امیرالمومنین حضرت امام علی علیه السلام)
خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از پیروان اهل بیت علیه السلام در کشمیر که بدون تردید مشتی از خروار سیاهه جنایت استکبار علیه مسلمانان می باشد،‌قلب جهان اسلام را آکنده از اندوه نموده و همه انسان های آزاده جهان را به محکومیت این عمل شنیع وا می دارد.
در این برهه از زمان که دنیای اسلام گرفتار خشونت و افراطی گری صهیونیستی – تکفیری در کشورهایی چون عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین . . . می باشد اقدام خشونت بار دولت هند در کشتار شیعیان کشمیر قابل تامل می باشد.

کشتار امروزه کشمیر بار دیگر تقابل استکبار و استضعاف تاریخی را تداعی می کند تقابل باطل سلطه گر با پیروان آیین حق آن هم در سکوت رسانه ای معنادار، رسانه هایی که آزار رساندن فردی به حیوانی را در بوق و کرنا می کند اما قتل و تجاوز و خشنونت علیه مرد، زن، کودک، پیر و جوان مسلمان را در جای جای دنیا نمی بیند و آن را بایکوت خبری می کند.
قدرت فزاینده اسلام، استکبار و ایادی خود فروخته آن را بر آن داشته است تا تمام عدّه وعٌدّه خود را در کشورهای مختلف به کار گیرد تا نفوذ اسلام در قلب ملت ها و رشد دین حق در درون کفر را مانع شود و در این راه از هیچ حربه و حرکتی دریغ نمی نمایند.

هراس امروز مستکبرین در قتل عام مردم مستضعف کشمیر خود را نشان می دهد و عجیب آنکه منادیان دروغین حقوق بشر این صحنه ها را به تماشا نشسته و در سکوتی سهمگین فرو رفته اند اینک مستکبرین باید بدانند که حق پیروز و باطل نابود شدنی است و زمین قطعا به مستضعفین به ارث خواهد رسید.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز، ضمن محکوم کردن  کشتار مسلمانان جهان خصوصا شیعیان مظلوم کشمیر، ‌از همه کشورهای اسلامی،‌سازمان ها و نهاد های داخلی و بین المللی می خواهیم سکوت خود را شکسته و در برابر این حوادث آرام ننشینند و همچنین از وزارت امور خارجه و مسئولین محترم آن  می خواهیم واکنشی قاطع و در خور شأن جمهوری اسلامی نشان دهند چرا که دفاع از مظلومان جهان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی می باشد.
والسّلام علیکم و رحمه الّله و برکاه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x