تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سهم تو از انقلاب حقوق نجومی پدرت بود و سهم من گریه های بی صدای شبانه

  • کد خبر : 149749
  • 31 تیر 1395 - 0:30
سهم تو از انقلاب حقوق نجومی پدرت بود و سهم من گریه های بی صدای شبانه

دلنوشته دختر جانباز محلاتی به خانم فاطمه حسینی نماینده مجلس که گفته بود حقوق های نجومی پدرش سهم او از سفره انقلاب است.

 

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از صبح محلات، لیلی خلیلی فر دختر جانباز ۸ سال دفاع مقدس شهر محلات علی خلیلی فر در یاداشتی خطاب به فاطمه حسنی، نماینده مجلسی که حقوق نجومی پدرش را سهم خود از انقلاب دانسته بود گفت: سرکار خانم حسینی شنیدم گفته بودی سهمت را از سفره انقلاب گرفته‌ای واقعا با دیدن این جمله ات دلم لرزید که چرا تا این ساعت از عمرم برای خودم هیچ سهمی از انقلاب تصور نکرده بودم واقعا حرفت برایم جای تامل داشت و نشستم با خودم حساب کردم که اگر واقعا انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من از این انقلاب پدری که هر روز جلو چشمانمان ازتحمل جراحات شیمیایی ریه ،قلب،چشم به زمین می خورد وسهم تو پدری با حقوق نجومی؟

اگر انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من گریه های بی صدای شبانه شد و سهم تو نوازش های زیبای پدر؟

اگر انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من مادری شد که در اوج جوانی پرستاری کند  و خودش را از یاد ببرد و سهم تو مادری که از فرط خوشی نمی‌دانست این ثروت انقلاب را صرف کدامیک از آرزوهایش کند؟

سهم من جانبازی پدرم شد که نتوانست بخاطر غیرتش هجوم بیگانه به مرزهای وطنش را تحمل کند و تا پای جان جلوی دشمن ایستاد تا من و تو در آرامش باشیم ولی آرامش من یک هزارم آرامش تو نشد.

سهم تو مدرک دکترای جعلی و بدون زحمتی بود که بتوانی با آن وارد مجلس شوی و دل امثال مرا با حرفهایت بسوزانی و سهم من زحمات فراوانم و بی خوابی‌هایم برای قبولی در در مقطع دکترا و نگاه های طعنه آمیزی که شیرینی قبولی در مصاحبه دکترا، معدل‌های ۲۰ من از ابتدای دانشگاه، تا قبولی دکترا را از من گرفت.

راستی سهم من از سفره انقلاب چه بود سهمی که نداشتم و همیشه انگشت اتهام دیگران به طرفم دراز بود و سهمشان را از من میخواستند.

براستی چرا تاکنون در مورد سهمم از انقلاب فکر نکرده بودم؟

ممنونم که سهمم را یادآوری کردی.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x