تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مدافعی که به درد استقلال نخورد شاکی آبی‌ها شد

  • کد خبر : 147785
  • 21 تیر 1395 - 17:28
مدافعی که به درد استقلال نخورد شاکی آبی‌ها شد

به‌نظر می‌رسد استقلال با شکایت مدافع اسبق خود ملزم به پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان شود. مدافعی که مدعی شده آبی‌ها فوتبال او را نابود کرده‌اند و دلیلی برای شکایت نکردن از آنها وجود نخواهد داشت.

گروه ورزش«کمال مهر»؛- مجید غلام‌نژاد مدافع اسبق تیم‌ملی برای استقلال در لیگ سیزدهم ۵۰۶ دقیقه بازی کرد تا بعد از ناکامی ارتش امیر قلعه‌نویی جایی در تیم آبی‌ها نداشته باشد. حالا گفته می‌شود غلام‌نژاد بابت عدم دریافت حق و حقوق خود در لیگ سیزدهم ۸۰۰ میلیون تومان از استقلالی‌ها دریافت خواهد کرد.
این مدافع مدعی شده که آبی‌ها فوتبال او را نابود کرده‌اند و دلیلی برای شکایت نکردن از آنها وجود نخواهد داشت. اما آیا به راستی استقلال فوتبال غلام‌نژاد را نابود کرد؟
روند نزولی
مجید غلام‌نژاد در لیگ یازدهم با سایپا عملکردی قابل تقدیر داشت. این بازیکن در ۳۰ هفته از بازی‌ها وارد ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان شد تا ۲۷۰۰ دقیقه تمام تلاش سایپایی داشته باشد. با این حال در لیگ دوازدهم مصدومیت سبب شد تا فقط ۱۴ بار برای سایپا به میدان برود. هر چند که طی همان ۱۲۵۱ دقیقه هم یک گل زد.
روند رو به نزول غلام‌نژاد به طور جدی آغاز شد. طبیعی هم بود. مدافعی که نیم‌فصل دوم لیگ ۱۲ را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود، در نیم‌فصل نخست لیگ ۱۳ فقط یک مرتبه به ترکیب اصلی سایپا راه پیدا کرد.
کادر فنی خودروسازان اعتمادی به این مدافع نداشت. به خاطر همین موضوع هم غلام‌نژاد طی یک نیم فصل فقط ۱۲۱ دقیقه پیراهن سایپا را پوشید.
قلعه‌ را پشیمان کرد
غلام‌نژاد که مدعی است با حضور در استقلال فوتبالش نابود شد، قبل از اینکه به اردوی آبی‌ها اضافه شود، در نیم‌فصل نخست لیگ سیزدهم، ۱۰ دقیقه برابر تراکتورسازی، ۱۰ دقیقه مقابل ملوان، ۱۱ دقیقه در تقابل با سپاهان، ۳۰ ثانیه برابر فجر سپاسی، ۲۷ دقیقه مقابل استقلال و ۶۳ دقیقه برابر صبا شانس بازی پیدا کرده بود.
همان زمان هم برخی کارشناسان، منتقد کادرفنی آبی‌ها در جذب این مدافع رو به نزول شدند. در عمل هم پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد. مدافعی که در ترکیب اصلی سایپا جایی نداشت، از اعتماد امیر قلعه‌نویی به خودش هیچ بهره‌ای نبرد تا هرچه بیشتر وارد ترکیب اصلی استقلال شد، کمتر به درد آبی‌ها بخورد.
امیر قلعه‌نویی برخلاف کادرفنی سایپا که فقط یک مرتبه غلام‌نژاد را وارد ترکیب اصلی‌اش کرده بود، در ۶ بازی این مدافع را وارد ارنج اولیه‌اش کرد. با این حال عملکرد او به درد استقلال نخورد که نخورد.
در واقع جای تعجب دارد که امروز این مدافع مدعی شده با حضور در استقلال فوتبالش نابود شده است. بازیکنی که در جناح راست استقلال عصای دست قلعه‌نویی نشد، حالا باید برای هر دقیقه بازی در تیم ژنرال سابق یک میلیون و ۵۸۰ میلیون تومان دریافت کند و تازه شاکی هم هست.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x