تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

موفقیتی دیگر برای ارتش عراق/ شهرک جولان از حضور تروریست‌ها پاکسازی شد

  • کد خبر : 145191
  • 07 تیر 1395 - 15:51
موفقیتی دیگر برای ارتش عراق/ شهرک جولان از حضور تروریست‌ها پاکسازی شد

ارتش عراق کنترل کامل شهرک “جولان” را به دست گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه؛ نیروهای امنیتی عراق موفق شدند شهرک “جولان” واقع در شهر فلوجه را به طور کامل از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند.
نیروهای امنیتی و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در عملیاتی منحصر به فرد کنترل کامل شهرک جولان را به دست گرفتند.
نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی منحصر به فرد موفق شدند شهرک جولان واقع در شهر فلوجه را به طور کامل از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند و شماری از تروریست های داعش را به هلاکت رسانند و تلفات و خسارت های سنگینی به آنها وارد کنند.
“حسام التمیمی،” خبرنگار این شبکه، با تهیه گزارشی در این باره گفت: یگانهای ارتش، دستگاه مبارزه با تروریسم و پلیس فدرال عراق توانستند در عملیاتی منحصر به فرد و غافلگیر کننده شهرک جولان واقع در فلوجه را از  دست داعش باز پس گیرند و شکست سختی به تروریست های داعش وارد کنند.
وی افزود: نیروها، یگانهای زمینی ارتش و پلیس فدرال عراق به همراه هواپیماهای ارتش که در ارتفاع پایین پرواز می کردند تلفات زیادی به تروریست های داعش در جولان وارد کردند و مقرهای آنها را ویران کردند.
سرلشکر”سعد حربیه،” فرمانده عملیات غرب سامراء، در این باره گفت: اکنون نیروهای عراقی بخش شمالی شهرک جولان را به طور کامل آزاد کردند و دستگاه مبارزه با تروریسم و نیروهای واکنش سریع نیز از بخش جنوبی وارد عمل شدند و اکنون شهرک جولان در دست نیروهای امنیتی است.
وی افزود: من آزاد سازی جولان را به مردم شریف عراق تبریک می گوییم. اکنون هیچ داعشی در شهر فلوجه وجود ندارد.
سرتیپ “ستار جبار،” فرمانده گردان هفده پیاده نظام عراق، در این باره گفت: روحیه ما بسیار بالا است و یگانهای امنیتی با تمامی گروهها دیگر عراقی هماهنگی و همکاری دارند. ارتش روحیه بسیار خوبی دارد بنابراین پرواز هواپیماها و بالگردهای ارتش در ارتفاع پایین نشان از این دارد که تروریست های داعش شکست خوردند و عقب نشینی کردند. روحیه سربازان و نیروهای عراقی بسیار بالاست و هماهنگی کاملی بین یگان توپخانه ای، مهندسی و هواپیماهای ارتش با دیگر گروههای عراقی از جمله پیاده نظام ها، تکاورها و تمامی یگانهای امنیتی وجود دارد.
خبرنگار این شبکه در ادامه گزارش گفت: عملیات آزاد سازی جولان با هماهنگی کامل بین نیروهای عراقی و پشتیبانی تمام یگانهای نظامی و فرماندهان نظامی عالی رتبه در تمامی محورها صورت گرفت و اکنون تمامی مناطق فلوجه از دست تروریست های داعش آزاد شده است.
فلوجه دومین شهر بزرگ استان انبار در ۵۰ کیلومتری غرب بغداد است که دارای اهمیت راهبردی و اعتباری برای گروه تروریستی داعش بود با آزادی این شهر، این گروه تروریستی عملا روحیه جنگی خود را در برابر نیروهای عراقی از دست داده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=145191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x