تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

مهمانان رئیس جمهور به دیدار یک مجرم امنیتی می روند

  • کد خبر : 142170
  • 22 خرداد 1395 - 16:36
مهمانان رئیس جمهور به دیدار یک مجرم امنیتی می روند

تعدادی از مهمانان امشب رئیس جمهور قصد دارند به صورت دسته جمعی بعد از اتمام ضیافت رئیس جمهور و صرف افطار، به دیدار مصطفی تاج زاده بروند.

به گزارش «کمال مهر»؛ امشب ضیافت افطار رئیس جمهور با تعدادی از روحانیون و شخصیت های حوزوی برگزار خواهد شد و در این دیدار، همچون سال گذشته تعدادی از حامیان فتنه حضور داشته و احتمالًا به بیان نظرات و سخنان خود خواهند پرداخت.
این در حالی است که برگزاری این مراسم در سال قبل با حضور تعدادی از همین افراد و بیان نظرات  و سخنانش در حمایت صریح یا تلویحی از فتنه ۸۸، انتقادات فراوانی را در پی داشت.
نکته قابل تأمل این است که تعدادی از این مهمان این مراسم، قصد دارند به صورت دسته جمعی بعد از اتمام ضیافت رئیس جمهور و صرف افطار، به دیدار مصطفی تاج زاده بروند.
نامبرده با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۸۹، «به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام به استناد مواد ۶۱۰ و ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی مجموعا به شش سال حبس تعزیری و به استناد ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی به عنوان تتمیم حکم تعزیری به ۱۰ سال محرومیت از فعالیت در احزاب و مطبوعات» محکوم شده بود که سرانجام در روز ۱۴ خرداد ۹۵ پس از سپری کردن دوران محکومیت خود از زندان مرخص شد.
لازم به ذکر است که غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران چند روز قبل گفته بود که “اینکه کسی که همه چیز نظام را زیر سؤال برده، محکوم شده و محکومیتش تمام شده، حالا سیاسیون بروند با او عکس یادگاری بگیرند، این یعنی، دهن‌کجی به نظام، حکومت و حاکمیت.”

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x