تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تروریست‌ها در ریف دمشق چه کردند + تصاویر

  • کد خبر : 141879
  • 21 خرداد 1395 - 16:16
تروریست‌ها در ریف دمشق چه کردند + تصاویر

“بی بی سی فارسی” همگام با سیاست دولت انگلیس در ۵ سال اخیر تلاش کرده تا گزارش هایی را علیه محور مقاومت منتشر و پخش کند.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ شبکه خبری “بی بی سی فارسی” وابسته به نظام سلطنتی انگلیس همواره ادعای بی طرفی دارد، این در حالی است که دستگاه تبلیغاتی انگلیس در سوریه چشم خود را بر جنایت های تروریست های تکفیری بسته است.

“بی بی سی فارسی” همگام با سیاست دولت انگلیس در ۵ سال اخیر تلاش کرده با  گزارش هایی علیه محور مقاومت سیاست های خصمانه خود را دنبال کند که  تلقین ادعای حضور نظامی ایران در سوریه نیز یکی از آخرین موارد مشهود این مسئله است.

**ادعای قابل تامل “بی بی سی فارسی”

دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس در دو روز اخیر گزارش هایی را علیه محور مقاومت و “بشار اسد” رئیس دولت سوریه پخش کرده که در آن ؛ رئیس جمهور این کشور به تلاش برای کشتن کودکان متهم شده است.

ماجرای پشتیبانی

جدا از آنکه این موضوع چقدر صحت دارد و با تاکتیک های رسانه ای ، “بی بی سی فارسی ” اتفاقات سوریه را بزرگنمایی می کند، باید یادآور شد که در سوریه جنایت های بسیاری توسط تروریست های تکفیری صورت می گیرد که این شبکه سلطنتی انگلیس به آن نمی پردازد.

انتشار تصاویری از بسته شدن یک سرباز مجروح ارتش سوریه توسط تروریستهای تکفیری به اصطلاح میانه رو ارتش آزاد در منطقه “خان الشیح” واقع در غوطه غربی دمشق پایتخت این کشور با موجی از واکنشهای منفی رسانه ای مواجه شده است.

**جنایت تروریست های ارتش آزاد سوریه در “ریف دمشق”

در تصاویر منتشر شده یک سرباز ارتش سوریه پس از مجروح شدن در نبردهای منطقه خان الشیخ غوطه غربی دمشق توسط تروریستهای گروه ارتش آزاد به اسارت در آمده و وی را با برانکارد به لوله تانک بسته و در شهرک “داریا” تحت اشغال خود به نمایش می گذارند. شور و شعف ساکنین منطقه “داریا” و تروریستهای ارتش آزاد از این اقدام وحشیانه و غیر انسانی نماینگر اوج سقوط و انحطاط اخلاقی این گروه تکفیری و حامیان آن می باشد.

برخوردهای وحشیانه تروریستهای ارتش آزاد و ائتلاف آنها در کنار شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در کلیه جبهه های سوریه از ابتدای بحران در حالی است که برخی دولتهای منطقه ای و فرامنطقه ای همچون “امارات، ترکیه، عربستان سعودی، قطر، اردن، آمریکا، انگلیس و فرانسه از این گروه بعنوان گروهی معتدل! و میانه رو! یاد کرده و سالیانه میلیاردها دلار تسلیحات در اختیار آن می گذارند.

یک نکته جالب اینکه آیا سرباز ارتش سوریه که به لوله تانک بسته شده و در خیابان های “ریف دمشق” گردانده می شود مظلوم نیست و نباید جنایتی که علیه او صورت گرفته پوشش داده شود؟  این موضوع نشان می دهد که “بی بی سی فارسی” توجهی به جنایات تروریست های تکفیری ندارد و به نحوی همپیمان ارتش آزاد سوریه محسوب می شود.

ماجرای پشتیبانی

ماجرای پشتیبانی

شبکه خبری “بی بی سی فارسی” در ماه های اخیر هم نکات مختلفی را درباره بمباران جنگنده های ارتش روسیه مطرح کرده و این در حالی است که از حمله تروریست های جبهه النصره و جنایت های ائتلاف جیش الفتح هیچ سخنی به میان نیاورده است.

این شبکه خبری در گذشته هم نشان داده که پتانسیل پشتیبانی از تروریست ها را دارد و از گروه تروریستی القاعده در یمن حمایت کرده و گفته این گروه تروریستی در جنوب بیمارستان سازی و خانه سازی (به نفع مردم در جنوب یمن) می کند (بیشتر بخوانید).

البته در گذشته هم تروریست های ارتش آزاد سوریه جنایت های مختلفی را مرتکب شده بودند که نمونه آن کباب کردن سرسرباز ارتش سوری و جویدن جگر نظامی کشته شده ارتش سوریه بوده است.

ماجرای پشتیبانی

ماجرای پشتیبانی

جالب است که این جنایات که از سوی ارتش آزاد سوریه انجام شده است، هیچگاه پوشش جدی داده نشده و “بی بی سی فارسی” نهایت انسان دوستی اش به دلسوزی برای بمباران مواضع تروریست های تکفیری جبهه النصره و ائتلاف جیش الفتح محدود می شود.

شبکه “بی بی سی فارسی” به عنوان هوادار تروریست‌های داعش، جبهه النصره و ….  از بمباران مواضع آنها در شمال سوریه و همچنین از پیشروی ارتش و نیروهای دفاع وطنی این کشور ناخشنود است و لذا مطالبی را خلاف واقعیت مطرح می کند.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x