تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شکنجه وحشتناک سگ های خانگی توسط دختر تهرانی +فیلم

  • کد خبر : 141215
  • 18 خرداد 1395 - 10:17
شکنجه وحشتناک سگ های خانگی توسط دختر تهرانی +فیلم

دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی، صاحبان حیوانات را تهدید کرده است.

به گزارش«کمال مهر»؛،  اوایل فروردین امسال بود که دختر جوانی به نام م.م با انتشار ۴ ویدئو در اینستاگرام از رفتار خشن خود با حیوانات پرده برداشت. این دختر با انتشار این ویدئو ها مدعی شد که کلینیک نگهداری از حیوانات دارد و در این کلینیک از حیوانات ها به روش خودش نگهداری و آنها را آموزش می دهد.

در یکی از کلیپ های بسیار خشن این فرد، او پایش را روی گلوی سگ گذاشته و گلوی سگ را فشار می دهد یا در کلیپی دیگر سر سگ ها را به زمین می کوبد.

پس از انتشار این کلیپ تعدادی از افرادی که سگ های خود را برای نگهداری به این فرد سپرده بودند، مقابل خانه او تجمع کرده و خواستار تحویل گرفتن حیوان خود شدند. موضوعی که با مخالفت این فرد آزارگر مواجه شده و سرانجام با دخالت کلانتری محله موضوع با تحویل دادن سگ ها به پایان رسید.اما دختر آزارگر مجبور به فرار از خانه اش در محله ملاصدرا و زندگی مخفیانه در چند نقطه دیگر شهر شد.

دختر جوان روانی است

زن جوانی که حیوانش را برای نگهداری به خانوم م سپرده است در مورد علت سپردن حیوانش به این فرد گفت: در نوروز قصد رفتن به مسافرت خارج از کشور را داشتم و نمی توانستم حیوانم را با خودم ببرم. در اینترنت با تبلغ مرکز نگهداری و تربیت حیوانات روبرو شدم و پس از تماس با شماره مورد نظر این خانم خود را حامی حیوانات معرفی کرد.

زن میانسال اضافه کرد: بعد از اینکه با هم قرار گذاشتیم قرار شد او حیوانم را ۱۰ روز نگهداری کند اما بعد از چند روز متوجه انتشار فیلم حیوان آزاری از سوی او شدم. وقتی به ایران بازگشتم او از دادن حیوان من خودداری کرد که به همین دلیل تصمیم گرفتم شکایت کنم. وقتی به کلانتری رفتم متوجه شدم من نفر هفتم هستم که برای گرفتن حیوانم شکایت کرده ام. این فرد روانی است و بویی از انسانیت نبرده است.

شکایت از دختر حیوان آزار

انتشار تصاویر خشن و تکان دهنده از حیوان آزاری های او و رجز خوانی برای صاحبان این حیوانات کافی بود تا در همان زمان افراد مختلفی با با مراجعه به پلیس از این فرد شکایت کنند.

مسعود جاریانی عضو انجمن حیوانات بی آزار در مورد این فرد می گوید:وقتی فیلم های منتشر شده از این دختر را دیدم متوجه اختلالات روانی در او شدیم. اگر کسی از اندک سلامت روحی نیز برخوردار باشد دست به چنین اقداماتی نمی زند. این فرد که بیمار روانی است از حیوان آزاری لذت می برد و با این کار عقده های درونی خود را تخلیه می کند. فکر می کنم او باید هرچه سریعتر تحت درمان قرار گیرد.

این حامی حقوق حیوانات تاکید کرد: بعد از انتشار این ویدئو ها ما به همراه چند گروه دیگر شکایت خود را مطرح کرده و همچنان پیگیر آن هستیم. این فرد علاوه بر نداشتن تعادل روحی و روانی از بی ادبی مفرط نیز رنج می برد و به بدترین شکل حامیان حیوانات را مورد توهین قرار می دهد.

جاریانی اضافه کرد: اگر همانند چند پرونده دیگر که در اردبیل و گلستان وجود داشت با این فرد نیز برخورد شود دیگر عده ای نو کسیه روانی به خود اجازره نمی دهند با موجودات خلق شده توسط خداوند اینگونه رفتار کنند.

فرار پس از مصاحبه با رادیو بیگانه

با افزایش انتقادات از این فرد و ثبت شکایت های مختلف از سوی انجمن های حامی حیوانات  این فرد با ارگان رسمی پنتاگون (رادیو فردا) مصاحبه و اقدامات و کارهایش را توجیه کرد.

این حیوان آزار افراد تجمع کننده مقابل خانه اش را افرادی دانست که به تحریک برخی دیگر مقابل خانه او تجمع کرده بودند.

پس از انتشار این مصاحبه عامل اصلی حیوان آزاری چند وقتی را متواری و در خانه های مختلف سپری کرد.  تا اینکه پس از فروکش کردن این موضوعات او بار دیگر اقدام به انتشار فایل های صوتی تهدید کننده و صدای حیوان آزاری کرد.

دختر جوان این بار بی ابا تر از قبل اقدام به انتشار فایل های صوتی حیوان آزار و تهدید حامیان حقوق حیوانات کرده است.

تهدید و حیوان آزاری که هیچ وقت تمام نمی شود

دختر جوان که به گفته خودش از مشکلات روحی رنج برده و براساس اعلام فعالان حامی حقوق حیوانات  مواد مخدر نیز مصرف می کند، به گفته یکی از اعضای انجمن هر بار پس از مصرف مواد مخدر-شیشه- اقدام به حیوان آزاری کرده و پس از خارج شدن از توهم مواد در کنار سگ ها اقدام به گریه کردن می کند!

این فرد ادامه داد: خانوم م.م با گرفتن فیلم از صحنه های حیوان آزاری، لذت روحی برده و فکر می کند وقتی این حیوانات را مورد ضرب و شتم قرار می دهد،روحش آرام می گیرد در حالی که این موضوعات همگی تاثیر مواد مخدر است.او اخیرا پس از مشکلاتی که برایش به وجود آمده است با انتشار صدا اقدام به تهدید و حیوان آزاری می کند.

پلیس فتا موضوع را پیگیری می کند

یک مقام مسئول پلیس فتا در این باره گفت: انتشار تصاویری که باعث جریحه دار شدن روح افراد جامعه شود را پیگیری می کنیم. در ماه های اخیر متاسفانه تعداد زیادی کلیپ حیوان آزاری در فضای مجازی منتشر شد.

وی ادامه داد: در چند کلیپ دختر جوانی اقدام به ضرب و شتم سگ ها می کند که ما این موضوع را پیگیری می کنیم. نمی توان علاوه بر موضوع حیوان آزاری از جرم انتشار فحاشی های رکیک در فضای مجازی گذشت.

اخیرا فایل های صوتی جدیدی از این حیوان آزار منتشر شده است که او با بکار بردن کلمات زشت و رکیک دوستانش را تهدید می کند.
تمامی تهدیدات ویدئویی و صوتی این متهم در شبکه های مجازی وجود دارد. ضمن اینکه او پس از هر بار انتشار تهدیداتش مدتی را متواری شده و به زندگی زیر زمینی در مخفیگاه هایش می پردازد. این فرد همچنین با انتشار صدایی از یک سگ در هنگام شکنجه و آزار و اذیت، دوستانش را تهدید می کند که در صورت برآورده نکردن خواسته هایش حیوانات آنها و خود آنها را به سرنوشت حیوان آزار دیده دچار می کند.

تهدید افراد به سوزانده شدن در اسید

در حالیکه تهدیدات خانم حیوان آزار بار دیگر در فضای مجازی آغاز شده است، این فرد علاوه بر توهین به نوامیس حامیان حقوق حیوانات در چند مورد آنها را به خون و خونریزی و سوزانده شدن در اسید تهدید می کند. این فرد که هیچ حریمی برای خود قائل نیست،در تازه ترین اقداماتش بار دیگر حیوان آزاری را آغاز کرده و با این کار نسبت به حذف رقیبان اعلام آمادگی کرده است.

دانلود

منبع: میزان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x